beckaasblogg

Alla inlägg under maj 2011

Av beckaasblogg - 31 maj 2011 20:50

tjao, taggar för glsbergsloppet i morgon nu då, ska vinna skiten ! <3

men har typ inte så mkt mer att säga, ska ta mej en dusch och sen kolla på desperate housewifes, ( vet, har inget liv) 

/ becka



ps, kanske uppdaterar sen pusshaj

;)

Av beckaasblogg - 31 maj 2011 17:45

tjaoo, idag har jag varit i skolan, -.-

sen va jag lite med lisa tills mormor kom och hämtade mej för att åka till kungälv för att köpa ett par TRETON STÖVLAR !! :O<3

grymt bra asso, behövde verkligen ett par nya ! så nu sitter ja här och äter mej en macka, sen blir det stallet och ta in hästen innan det börjar åska !

asso ja verkligen hatar åska, när vi var på landet förra sommaren så tog jag med mej f.d hästen pippå för att stå på bete, så en kväll såg man bara på himlen att det var helt svart ! 

sen efter några minuter så började det pissregna, sen började det åska och kom närmre och närmre tillslut var de helt över oss, klockan var typ 12 på natten och det var som dagsljus för att det blixtrade så mkt, och inte nog med de, då har man en häst som är ngn mil bort som står ute i sommarhagen, :/

men som tur var gick det bra, men de var jävligt läskigt !


ps, stövlarna var egentligen till födelsedagspresent men fick dom i för hand, fyller ju är på söndag !:o !


och juste, det är ju glasbergsloppet i morgon som man får se till att vinna, det har ju blivit en vana '' bink''.

bloggar mer när jag kommer hem, lr i morgon bitti !

/becka

Av beckaasblogg - 30 maj 2011 19:34

                       

  vissa bilder blev suddiga, men älskar dej bilbo ändå *! <3

Av beckaasblogg - 30 maj 2011 15:52

hej alla, kom hem för typ 1 och en halv timma sedan, fick migrän, inte så kul !

så man kom hem och tog en liten tupplur, så nu är de nästan över '' pust '' så man kan åka till stallet som tur var, tror att de blir ett konditionspass på galoppbanan (Y)


sry för att jag inte la upp ett inlägg om min outfit, men hade väldigt brottom till skolan och nu ska jag till stallet, egentligen inte så bra att sitta vid datorn när man har ont i huvudet :/

Men nu ska jag gå ner och äta, uppdaterar ikväll.

Fönderar faktiskt på om jag ska ta med mig kameran till stallet och ta lite fina bilder... aja vi får se, :)


/becka

Av beckaasblogg - 30 maj 2011 07:12

Idag blir det att vara i skolan och stallet, kanske  lite kompisar i mellan (Y)

börjar 08:15 och slutar 15:00 -.-

SEGT ! 

aja, lägger snart ut bild på dagen outfit !


/becka













Av beckaasblogg - 29 maj 2011 20:15

  söt ?!?!

Av beckaasblogg - 29 maj 2011 20:14

Av beckaasblogg - 29 maj 2011 20:02

halloj alla, nu tänkte jag ha lite frågestund, skriv ner era frågor så svarar jag i ett videoinlägg ngn dag när jag har tid :)<3

så börja fråga ! 



ps, ska se på film nu, såå gött efter en uteritt i pissregnet , men släpper inte datorn ifrån mig.

pusshaj:)

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards