beckaasblogg

Alla inlägg under september 2011

Av beckaasblogg - 30 september 2011 19:33

 bääääst, lyssna !

/becka

Av beckaasblogg - 30 september 2011 19:31

bara fönderar på att göra en ny blogg på blogg.se, men jag kommer fortfarande ha kvar denna bloggen ett tag om jag skulle ångra mig, men de är nt bestämmt ju... ska tänka på de ett tag, och ska försöka få ngn till att göra en header till mig oxå, suger ju på sånt, och att de är enklare att använda blogg.se, men jag får se hur jag gör....


/becka

Av beckaasblogg - 30 september 2011 19:24

  /becka

Av beckaasblogg - 30 september 2011 18:53

tjollahoppsan, asså, de blev ingen träning igår, fick ett sms när jag gick från skolan om att ted blev sjuk så han inte kunde träna, skiiit, kunde han inte blibit sjuk nästa dag ist.....

haha närå, ist så hoppade och tränade jag lite bomar med honom och i slutet hoppade lite, förlåt för sjuukt dålig bloggning, men de känns inte så meningsfullt eftersom jag inte får några kommentarer.... men jag är iaf jätte glad att ni läser bloggen !

ni betyder (L)

idag har jag chillat med lisa, inget stall idag, mamma tog honom.

Älskar verkligen dig lisa, har alltid så sjukt kul när jag är med dig !

sen kom nicole och de blev ännu roligare, älskar er !!!!

här kommer lite coola bilder........

HHAHAH, ny app på mobben, blir totaltönt !!

finnar,glasögon,tandställning, gula tänder YEAH !

     /becka

Av beckaasblogg - 30 september 2011 09:56

     

Av beckaasblogg - 29 september 2011 11:59

hihi sitter i skolan som värsta skolmastern ! 

jag kommer som sagt blogga lite i med mobilen ieftermiddag, eftersom jag INTE kommer hinna sätta på datan när jag kommer hem, kommer vara rätt så fullt upp YA0 ! 

får bli ett lite snabbt inlägg nu, rasten är ju inte så lång....

men jag tänkte skriva lite om träningen idag, förra veckan tränade jag ju mest på mitt och bilbos sammarbete, men denna veckan ska jag träna mest på min stil, eftersom de är GP-ponnyn om typ 1/2 veckor, så att man är i en fit form vettu ;)

och sen blri det ju träningsläger till helegn, ska bli sjuukt kul och träffa nya folk och lra känna nya människor, har ganska lätt för de, bruukar inte vara så blyg, haha bara ibland... eller näääe, knappt !


nu kommer en liten tuffbild in tha school ! 

   haha mobba nt.... /becka

Av beckaasblogg - 29 september 2011 06:57

Skillnaden mellan rätt o fel. Vet ni den??

Jag vet, mamma & pappa lärde mig det tidigt, när jag var liten liten flicka. Att man skulle behandla andra så som man själv vill bli behandlad. Har verkligen försökt vara sån. Okey kanske inte lyckats jämt, men ofta. Då jag alltid har mer ögon på mej än du själv som läser detta, så tänker jag nästan på det i allt ja gör.

Jag har gått igenom orättvisor. Mycket. Vet inte riktigt vad det beroror på? Mitt sätt, mitt utseènde, mitt liv eller helt enkelt för att jag e jag. Slutat att tänka på det så mycket nuförtiden faktiskt. Lite skit får man ta. Fine, så är det.

Men den värsta skiten har jag fått ta från vuxna människor – ni som ska vara mina förebilder ?? ELLER??

OM jag inte har er, vilka ska man lita på då? Inte pratar ja om mamma & pappa, som dödar för att jag & min syrra ska må bäst 24/4, även mina vänner ingår i den kretsen. Nej jag pratar om andra vuxna. Efter ponny mamme kraschen…..som sved, så jag grät mej själv till söms kommer detta.

Jag är ett BARN, fattar ni det. Mitt liv har bara börjat, allt nu skall vara roligt. NI ska vara den som talar om för mej va som är rätt o fel o inte tvärtom? Det är sjukt. Det jag skriver om nu, är vuxna människor som behandlat mej, så illa så jag just nu….knappt orkar skriva klart denna mening.

Ni kunde lika gärna slått mej på käften, spottat på mej & dratt mej i håret, det hade kännts bättre…..ni vet vilka ni e.

Mamma & Pappa…..NI är det bästa i MITT liv. Tack för att NI är VUXNA i detta skit samhälle…..


allt detta stämmer inte in heelt, men texten va sjuukt bra 


nellieberntsson.se ;)

   /becka 

Av beckaasblogg - 28 september 2011 16:54

HAHAH hittade inte på någon bra rubrik, så det fick bli en låttitel ist !Nu är jag på väg till stallet, så jag gör ett dåligt mobilinlägg, hann inte sätta på datorn efter skolan och innan försov jag mig.. ^^ Så det får bli såhär, men i alla fall, så ska jag klättra lite med bilbo idag, för imorgon är de juhoppträning för tedd, ser fram emot det igen ! kommer nog inte hinna blogga när jag kommer hem från stallet, de är ju fullt upp u know ;)Och imorgon blir det oxå lite tigt, men jag ska försöka mobilblogga så mycket jag kan,Det blir ju inte dom längsta inläggen precis men ändå, jag lever ju ;)Me. Bu är vi snart framme så jag får sluta skriva nu, har typ skrivit i 20 min :s Hejjjdå / becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards