beckaasblogg

Alla inlägg under september 2011

Av beckaasblogg - 17 september 2011 07:12

taggar sjukt till tävlingen idag, känns som att de kommer gå bra, har aldrig hoppat inne på den tävlingsplatsen utan bara ute, men vi hoppas att inte bilbo är så tittig iaf !

och om jag vinner/placerar mig så får vi hoppas att dom inte gjort slut på alla godispriser i godishoppet som går i L:C-L:B tror jag, så att vi också får godis om vi placerar oss  

Idag ska jag tänka på att rida bra vägar inte flaxa med armarna... hihih, ja och mamma har gjort ett avtal som är att om jag inte flaxar med armarna en ända gång på banan får jag ngt fint på ridsport, så då fgäller det att tänka på det, och i omhoppningen att jag ska rida bra vägar där med och försöka att ta dom kortaste !

sen är det bara att hoppas att bilbo är på hopphumör, som han alltid är, han äälskar att hoppa, så det är nog inga problem.


Det kommer nog inte bli såå mycket bloggning idag, ska försööka att blogga i mobilen, kanske kommer bli så att jag inte hinner av ngt själ, men ska försöka, annars bloggar jag ett lååångt inlägg om hur det gick och känslan och så.....

men nu ska jag snart dra till stallet och fixa det sista,  wish me good luck !<3

/becka        

Av beckaasblogg - 16 september 2011 14:22

hemma från skolan nu, ska ner och äta och sen blir det stallet !

Jag tänkte på en sak ! 

varför läsa men inte kommentera, kommentera gärna inläggen, för era kommentarer ger mig en putt och jag känner mig jätte sugen på att skriva till er, för ni är jätte gulliga som vill läsa min blogg, ni betyder !

så kommentera gärna så hittar jag på många mer roliga saker på bloggen !

/becka

Av beckaasblogg - 16 september 2011 07:44

älskar seriöst denna låten, orginalet oxå, sjuuukt bra !

Av beckaasblogg - 16 september 2011 07:15

titter och taggar för skolan med skorpor och yogurt, en sak till jag taggar till är.... kan ni gissa!




DM et i kungälv imorgon, sjuukt taggad o  sen så är jag SJUKT TAGGAD till GP-ponnyn den 9 oktober  YYAAH !

/becka  

Av beckaasblogg - 15 september 2011 21:45

Varför vara rasist när man kan vara som Super Mario? Han är italienare, skapad av japaner, pratar engelska, ser ut som en turk, springer som en jamaican, samlar mynt som en jude och plockar svamp som en svensk!?


tagen från malin !

/bekca  

Av beckaasblogg - 15 september 2011 12:21

sitter inne på rast i skolan nu, sista lektionen är slöjd, så de är bra, sen drar jag hem och åker till stallet och tror att det blir att rida ut elller på galoppbanan, red ju inte bilbo igår, så det ska bli chill att rida igen.. haha, känns som att det var en evighet sen, men idag får ja rida iaf !

blir nog tävling i stenungsund på godishoppet på lördag, L :B L:A  håll tummarna !

bilbo kommer ju sm vanligt vara grym, så får vi hoppas att jag oxå hänger på!

kommer nog mobilblogga lite den dagen, men de blir nog mest på kvällen som jag bloggar !

och så får vi hoppas att ovädret inte kommer för ens tävingen avslutat !

eller att den inte kommer alls ;)  

Av beckaasblogg - 15 september 2011 07:11

regnar ju typ varje dag nu frö tiden, regnar det varje dag på hösten eller :(

aja, man får väll stå ut... men de är inte såå lockade att gå till skolan men plattat hår i pissregn, kommer ju bli sååå lyckat när jag är framme...

men  nu ska jag gå ner och äta frukost med brosan, hörs efterskolan, slutar 2 :)

btw, haha nös innan, kände att jag fick värsta coola minen ! HAHA intressant va?

   /becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards