beckaasblogg

Alla inlägg den 21 september 2011

Av beckaasblogg - 21 september 2011 21:45

jag ser detta klippet, man fattar ju inte hur bra man har det, så kolla på dig själv efter du kollat på det klippet....


som han säger, '' girls, i want you to know that your'e beautiful just the way you are''

och ''boys, your'e the man''

lita på er själva, va er själva, de är det bästa man kan göra, han har inte valt de liv som han fick, men han är glad iaf, för att han tror på sig själv och är glad över att han har förstått att det går att göra nästan precis samma saker som människor med armar och ben, jag vill verkligen att ni kollar på filmen, tar in de han säger, för han vet vad han pratar om, lyssna noga så kommer ni nog förstå hur bra vi har det !! 

:´)/becka

Av beckaasblogg - 21 september 2011 20:45

sitter här och är precis klar med matteläxan, ska snart ta en dusch och kolla klart på bonde söker fru :) 

men nu sitter jag och kollar på denna goingen som jag hittade på youtube idag !!

öla ju upp en film på honom när han sjunger Lazy song ! 

gryym och påminner om Justin, aldrig fel HAH !<3

/becka

Av beckaasblogg - 21 september 2011 16:59

hihihi fast justin är bättre !

Av beckaasblogg - 21 september 2011 16:51

drar till stallet och rider världens bästa häst, har inte hunnit blogga idag, var väldigt mycket efter skolan så slutade jag sent och så.... men bloggar mer när jag kommer hem !

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards