beckaasblogg

Alla inlägg den 1 september 2011

Av beckaasblogg - 1 september 2011 16:19

drar till stallet och tar hand om bilbo snart, tänkte gå ner och kolla lite på tv först !

bilbo får vila idag han har gått så hårt de senaste veckorna! men kan fan inte sluta rida på honom, han är bah helt underbar !

men nu ska jag dra! hejjdådå

/becka     jag och Clara Lindgren på bild.... som jag ska till nu oxå :)))

http://irreterandeflugor.blogg.se/

Av beckaasblogg - 1 september 2011 16:10

får hem min älskade mobil idag !!!!!! 

har vänta så sjuuukt länge på den asso !

så här kommer det messas ! 

/becka  /becka 

Av beckaasblogg - 1 september 2011 15:53

Mina drömmar.


En av  mina största drömmar är att få träffa Justin bieber !

asså fattar inte hur mycket han batyder, kollade i justin biebers nya bok och kollade på alla bilder, då jag återfick känslan som fanns inom mig, som lixom bara kom upp, den känslan som aldrig kommer att gå ur mig, justin bieber kommer alltid finnas i hjärtat, och just idag kom han upp från hjärtat och visade sig, många tror att man gillar honom för att alla andra gör det eller för att han är snygg, vilket han är också, men när man verkligen vet vem det är kommer det fram en annan person, en person med persolighet, en kille med klass, en kille med talang, jag börjar lipa bara jag ser honom sjunga på youtube..

Men jag glömmer aldrig när jag såg premiären på NEVER SAY NEVER I 3D !!

att känna och uppleva den känslan och uppleva hans liv och se honom titta en rakt in i ögonen, fatta känslan ?

justin är inte bara den killen med klass talang utseendet och allt, han är en kille som inte gärna skryter om sitt liv, utan är som en helt vanlig 17 åring !

vilket inte heller är så vanligt ! 

han föddes till stjärna och dör som legend, och kommer aldrig glöma den 1 mars 1994 då den stjänan blev tänd!!

skulle kunna skriva flera 1000 rader om hur mycket jag älskar honom !


Och en annan dröm är att lyckas med något ! 

att helt enkelt bli BÄST  på något, lyckas !

jag vill känna den känslan i magen som gör att man känner sig stolt över sig själv och vill bara berätta för hela världen hur bra man är på något, jag vill också att folk ska tänka så här när dom hör Rebecka Haglund : Juste de är ju hon som är så bra på det.... önskar jag va lika bra som hon... typ, att folk ska beundra en så som man beundrar andra, get it ?

Jag vill kämpa och gå för det jag gör ! jag vill inte få något utan att kämpa för det! 

Till exempel, man behöver inte ha den bästa och dyraste SM ponnyn som man kan starta MSV A en vecka efter man köpt den ! utan jag vill kämpa ! 

Köpte Bilbo för 25 000 då han inte hoppat mer än L:D clearround kanske 2 gånger !

ca 1 år senare efter hård träning varje dag i veckan hoppar han utan tvekan L:A reg. och på träning utan tvekan 110 bana ! Dom skulle lika gärna sälja honom för 100 000 men inte. Jag fick världens bästa häst ist !!

/becka

Av beckaasblogg - 1 september 2011 07:00

klar för skolan nu då, -.- teema dag idag, de suuuger verkligen !

så nu ska jag ner och äta frukost och dra till skoolan -.-

puss

/becka  juste, det är ju första september idag ju !

bara 4 dagar kvar tills annmälningara till GP-ponnyn börjar ! :)))

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards