beckaasblogg

Alla inlägg den 23 september 2011

Av beckaasblogg - 23 september 2011 19:01

blir en chillkväll idag, äta tacos, duscha, lisa kanske kommer, ta fram chipsen och godiset och chilla framför tv skärmen YA0 ! !

gött med sånna kvällar... !

  /becka

Av beckaasblogg - 23 september 2011 14:22

skrittar ut bilbo idag för sååååååååååå duktig som han var igår !

träningen blev lååång var inte hemma förens kvart över 11 igår, men det var det värt ! gryym träning. 

Vi koncentrerade oss mycket på framridningen och att hästen skulle lyda!

och det gjorde han, han va jäätte duktig och lydig, och som jag skrev tidigare så fick han mig att göra saker som jag inte trodde kunde gå så bra, det är svårt att beskriva men de gick jätte bra och i slutet hoppade jag en 110 bana, skulle hoppat högre, men det drog ut så myckt på tiden så han va rätt så trött ! 

men nu ska jag dra till stallet och sköta om bilbo och sen blir de hem och äta tacos, lisa kanske sover över oxå !! :))))

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards