beckaasblogg

Alla inlägg den 12 september 2011

Av beckaasblogg - 12 september 2011 22:10

Hej Sanna här!


Ånat Rebeckas design hoppas hon blir nöjd !   


Kolla in min blogg http://livetenligtsannaamanda.bloggplatsen.se/



Kram !

Av beckaasblogg - 12 september 2011 20:24

kom precis hem från stallet, red i rudhuset idag... det gick inte riktigt idag, om han ville vänster ville jag höger typ.... men det kan ju inte alltid gå bra.. eller ?

PISS regnar idag och blåser dess utom ! kände bara piss för att åka till stallet typ, hade en jääävlig dag i skolan och hade sjukt ont i huvudet, och sen åka till stallet, och sen när man kommer till stallet ska man göra allt själv eftersom mamma jobbar sent, och bilbo har typ gräääävt ner skiten i boxen och det tar 1 timma att mocka, och sen ska jag borsta världens smutsigaste häst.se och sen rida och det vet ni ju hur det gick, sen ska man ju fixa bilbo efter ridningen och fixa maten och vattnet+ hagen, men sen börjar man pilla med massa saker och ser att man har jätte mycket tid på sig tills mamma kommer och hämtar mig, så jag börjar pilla, och allt blir aaaas mysigt, jag och clara står och snackar länger, sjuukt mysigt i regnet och allt, /becka :)

 

Av beckaasblogg - 12 september 2011 07:25

 

  tunika från.... ngt,

jeans från ngt annat, palla inte kolla ;)

/becka

Av beckaasblogg - 12 september 2011 06:47

sitter och lockar håret för att det är skolfoto idag...... kommer se förjävlig ut detta året som alla andra år, men aja.... och jag vettefan va jag ska ha på mig heller ! :@

men detta får ordna sig på ngt konstigt sett  ! ;)

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards