beckaasblogg

Alla inlägg den 4 september 2011

Av beckaasblogg - 4 september 2011 21:38

gonatt !

går och lägger mig nu, skola i morgon ju....

/becka  

Av beckaasblogg - 4 september 2011 21:16

shhiiet hon va grym asso !

kolla denna länken på en tjej som sjunger en egenskrivenlåt på idolaudition!

och är 16 ÅR !!! ;OOO

http://www.tv4.se/idol/klipp?videoid=1976516&treeId=3020207




GRYM ! /BECKA

Av beckaasblogg - 4 september 2011 18:09

när jag blir stor vill jag bli polis för att jag tycker att de verkar kul och att jag typ alltid vill veta vad som händer när man läser sånt i tidningen, vilket jag typ inte gör.... haha läser inte ens tidnoingen...

men aja, och så tycker jag att deras kläder är tuffa ;))

/becka  

Av beckaasblogg - 4 september 2011 18:01

i LAn gick det jätte bra, fick två ner i grunden annars va han grym !

sjuukt tungt underlag på framhoppningen oxå !

så jag är jätte nöjd iaf...

Blev tyvärr inga bilder från tävlingen, jag sa till mamma och vi bestämmde att hon skulle filma, men såklart att det inte blev något med de heller.....

jobbigt med nervös och oteknisk morsa !

aja, btw, ska hoppa in i duschen snart och sen gå ner och äta, hörs later on !

/becka

Av beckaasblogg - 4 september 2011 17:59

http://livetenligtsannaamanda.bloggplatsen.se/  jättesöt men otroligt fin blogg, kolla !!

/becka

Av beckaasblogg - 4 september 2011 12:51

Klassen gick stupide bra ! I poänghoppning så blir det högre och högre Det börjar med 95 som är orginalhöjden, men de sista hinderna låg på 110 ungefär. Sista hindret kunde man välja mellan ett lätt hinder och ett svårt som man får mycket poäng på men det rev jag :( / becka

Av beckaasblogg - 4 september 2011 07:15

sitter här i väntan på att morsan ska komma hem och vi drar ner till stallet och sen till tääävlingen !

kommer ju somsagt mobilblogga under dagen mellan klasserna, och i eftermiddag kommer det nog bli  en del bilder oxå, kaaanske inte från när jag hoppar, men vi får se !!


btw, har bloggdelning i eftermiddag så kommentera om du vill att din blogg ska vara

med! 


/becka

Av beckaasblogg - 4 september 2011 07:12

va ute och grillade körv vid öppen brasa igår,va sjukt mysigt !!     /becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards