beckaasblogg

Alla inlägg den 24 september 2011

Av beckaasblogg - 24 september 2011 19:20

för exakt ett år sedan sålde jag väääärldens bästa häst pippå, hade henne i 4 år och glömmer dom aldrig  !

saknar henne varje dag, tänker på henne varje dag, gråter bara jag tänker på det, så idag bhar vart en jobbig dag, men ska försöka fånga dagen och leva vidare, men de dåliga är att jag absolut INTE vill gå vidare utan henne ! 

detta är svårt att skriva för de finns så mycket känslor, både bra och dåliga, de bra: hon har de sjuukt bra där hon är nu!

dåliga: saknar henne sjukt mycket och önskar att hon var här nu ! 

finns så mycket känslor som inte bara går att skriva ner här, dom känslorna kommer ut i tårar ist !<3

/becka       /becka :')

Av beckaasblogg - 24 september 2011 13:23

Idag kom mamma fram till mig och sa att hon hade läst om Sylve... A tränare i både hoppning och dressyr och han hade sagt att man skulle tänka i tresteg när man rider sin häst.....

de betyder att första dagen i veckan, lugn uteritt i skog och mark till exempel.. andra dagen lite hårdare träning tredje dagen stenhårt pass.... sen gör man så hela veckan, visst någon dag kan man låta hästen vila helt eller bara skritta lite, men de är de bästa, igår skrittade ju jag ut bara så idag (andra dagen) ska jag rida kondition på galoppbanan tror jag, och i morgon blir det stenhårt pass i padocken, ska börja göra såhär och se hur det går, låter liknande mot vad jag göt nu också, men kanske inte har tänkt på de på det sättet ngn gång....



sen efter stallet idag så kommer nicole, eller så följer hon med, de beror ju på eftersom hon är på bröllop och när hon kommer hem.... annars träffas vi nog ikväll :)


så ser dagen ut, men nu ska jag snart byta om till stallkläder och dra ner till stallet.

hörs /becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards