beckaasblogg

Alla inlägg under januari 2012

Av beckaasblogg - 31 januari 2012 20:56

BILBO ÄR EN C-PONNY!


åh, gud vad skönt, bilbo blev 140, 0 prick och de är sjukt skönt ! 

eftersom maxhöjden är 140 cm för c-ponny så va det grymt tur ! 

eftersom de inte skulle vart så bra att ha en liten D-ponny för då blir det ju högre höjder och större motstånd ! 


så nu sitter vi och firar med semlor och gött ! 

             

/becka  

Av beckaasblogg - 31 januari 2012 16:14

åker och slutmäter bilbo nu ! 

HOPPASHOPPASHOPPAS han blir en c-ponny !! 

för er som inte fattar förklarar jag för ikväll eller imon !

puss

     

'/becka  

Av beckaasblogg - 30 januari 2012 15:53

nu drar jag till stallet och sen drar ja och bowlar, gött !

hinner inte blogga mer nu, hörs sen !

/becka  

Av beckaasblogg - 30 januari 2012 07:18

/becka          

Av beckaasblogg - 30 januari 2012 06:15

godmorgon alla  fina läsare ! 

ligger just nu här i sängen med täcket över mej och datorn på kudden !

kännde verkligen inte för att gå upp idag... lr brukar ja de ?...

aja, idag är de iaf skola börjar 8 15 till 15 00, rätt så seg dag.

Men sen kommer det roliga ! 

först stallet och rida på min underbara och bästa bilbo som föresten gick super igår !

sen ca kvart i sju ska jag vara färdigombytt för att dra och bowla med dom kommande lagen i division 1 och elit ! 

så de ska bli as nice !


vi hörs nog under dagen ! 

/becka  

Av beckaasblogg - 29 januari 2012 21:59

natti alla godingar !


nu går jag och nanar ! 

ha de gött sålänge !

 

     

/becka  

Av beckaasblogg - 29 januari 2012 16:07

nu drar jag till mormor i stenungsund och käkar gött ! 

bloggar nog lite där, isf mobilinlägg.


ikväll kommer PA. och världscupen såklart ! 

hörs senare !

/becka  

Av beckaasblogg - 29 januari 2012 11:21

godmorgon alla goa ! 

sitter och försöker säkerhetskopiera min mobil eftersom jag hade tänkt att uppdatera den !

har ju så sjukt mycket minnen på den, så de vore ju synd att alla raderades ! 

bilderna på gårdagens köp kommer upp på bloggen så fort jag har uppdaterat klart min mobbe och fått in bilderna, för just nu vill den inte lägga in dom, för den är så snål...


iaf, snart drar jag till stallet, när mamma kommer hem.

Och så ska jag rida o göra allt annat såklart !

sen drar vi hem till mormor och käka, så de bli mysigt !


imon äre skola och stallet, efter de är de bowling med laget som gäller, kommer säkert bli jätte kul !

hörs senare   

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards