beckaasblogg

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av beckaasblogg - 4 januari 2012 23:00

kom på att det inte blev någon bra film som jag kan lägga ut, menmen ! 


men jag hittade en bild på mig och bilbo från träningen på kungsbacka  !


BTW, BESÖKSREKORD IDAG !

grymma är ni, fortsätt så, love ya !

/becka 

Av beckaasblogg - 4 januari 2012 22:12

blir as glad när ni kommenterar och ställer frågor!

och anngående de så tänkte jag ta o svara på frågorna imorgon eller på fredag, måste bara få till de och så, kommer nog få redigera det eller ta om det några gånger !  


menmen, nu ska jag ladda upp ett litet filmklipp på mig och niko (tror han stavas så) när vi hoppade för Hannas hoppptränare, så det kommer snart  !


Det gick jätte bra, han är lite seg i början och sen blir han väldigt pigg när man har hoppat några gånger !

lite ovan att hoppa en sådan ponny, men det är ju alltid kul att rida andra hästar, och han blev jätte trevlig efter ett tag  ! 

men filmen kommer alldeles strax !






     

haha /becka

Av beckaasblogg - 4 januari 2012 16:56

nu åker jag och hopptränar på niko, film kommer ikväll ! 

hinnner inte blogga mer nu, har brottom ! 

gullig bild på världens vakraste Bilbo ! <3

/becka 

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards