beckaasblogg

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av beckaasblogg - 13 januari 2012 21:57

detta är ett förslag på en header!

inte alls bra, men har nt hittat något bra program att rediger bilder och headers i än !


men vad tycker ni, snälla kommentera exakt vad ni tycker, skulle btw varit fett snällt om någon skulle kunna hjälpa mej med design !

vill gärna ha en väldigt nartulig header, inte så mycket på!

bara att langa förslag vänner

/becka 

Av beckaasblogg - 13 januari 2012 21:05

/becka  

Av beckaasblogg - 13 januari 2012 15:46

fredag den 13 onde idag, scäääry, inte för att jag tror på det då ! 


men skoldagen har vart bra faktiskt, ganska så chill !

jämnfört med igår haha !


men jag slutade 2 idag iaf så kom jag hem o käkade lite bacon, göttans !

men iaf så ska jag till stallet snart o chilla lite, vet nt riktigt vart jag ska rida än o så..


Är så sjukt sugen på att kolla på film och käka godis och chips med dipp o dricka min älskade fanta !

haha, ja vet att jag inte är så himla nyttig, men men, de är väll fredag ? ;)


hörs senare bloggläsare !

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards