beckaasblogg

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av beckaasblogg - 20 januari 2012 21:32

ska gosa ner mig ännu mer nu och kollar på ''Little Miss Sunshine'' nu !

får se hur den filmen är nu, det handlar iaf om en liten tjej som drömmer om att vinna en skönhetstävling ! 

berättar mer när den är slut ! 

 


/becka

Av beckaasblogg - 20 januari 2012 18:33

... o de är ju mitt probleb, har verkligen bloggat sjukt dåligt nu som ni kanske märkt !

sry för de, har vart mkt !

men nu kom jag precis hem från stallet och red ut en liten sväng på Bilbo gubben.

imon är de CR i kungsbacka, ska hoppa  90 cm och 1m, ska faktiskt bli grymt kul, är as taggad!

JAG SKA komma upp i klasserna nu, detta ska gå, jag ska bli bäst ! 

men tränar man så går de ju ?


ikväll är jag ensam hemma och ska glo på tve, tror det bli the voice sverige (y)

med popcorn och gosaker ! 

bloggar under tiden sen ! 

otroligt gamal bild !

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards