beckaasblogg

Alla inlägg under december 2011

Av beckaasblogg - 31 december 2011 16:57

nu drar jag ner och festar ! 

haha bilder kommer ! :)


/becka

Av beckaasblogg - 30 december 2011 22:30

har tänkt igenom mina nyårslöften lite ! 

så här kommer några goingar ! 


* inte ta skit från andra, liksom bara stay away från dom som ger dig skit, och säga välkommen till dom som är dina   VÄNNER ! 


* spara mitt hår långt !


* spara mina pengar !

* vara mig själv ! 


*kvala till MSV B med Bilbo och kanske debutera ! ¨


*få framgångar i dressyren och bli en skickligare ryttarre som tar de i ansvar ! 


* kunna ta mer ansvar över mig själv och äta nyttigare ! ^^ om de kommer gå.. vet jag nt ;)


*bli duktigare i skolan och ta mitt ansvar sen med betygen !


* och och springa minst 1 gång i veckan ! 


* vara mer med vänner ! 


* bjuda MER på mig själv !


*besöksrekord på bloggen och blogga om sånt NI tycker är roligt att läsa !  


* ska försöka flytta över bloggen till blogg.se 


* och framför allt HA KUL ! 



finns säkert mycket mer som jag kommer på under tiden som går, men dessa är nog dom allra viktigaste ! 




/becka  

Av beckaasblogg - 30 december 2011 22:04

drar till frölunda imorgon, morsan ska klippa sig och jag o jonte passar på o käka lite på subway och sen drar jag på jackt efter nagel saker, HAH, dom måste ju också vara fina inför nyår ! 

sen drar killarna klockan 1 och fixar smällare o raketer, göttans ! 


just nu sitter jag och käkar chips o dip, och såklart min älskade fanta är med ! 

imorogn räknar vi med bildbomd som kommer ut på bloggen på söndag...

vilken tid vet jag inte!



På söndag drar jag in te göteborg med Tintin och så drar vi hem till henne och bakar inför träningslägret som ja ska te ! 

så såhär ser mina nyårsdagar ut !



hoppas ni också ska ha de sköjj !

/becka  

Av beckaasblogg - 30 december 2011 12:14

god morgon alla fina läsare, vaknade för en kvart sen ^^ och slängde mig in i duschen direkt, göttans, nu ska jag snart äta frukost och sen bara chilla ! 


imorgon är de nyårsafton !

juste imorgon är de ju nyårsafton, och vår familj ska iväg och bowla med 3 andra familjer på dagen och sen på kvällen drar vi hem till tha bergs och käkar och chillar mm. kommer nog bli mysigt  ! 

bilr inget stallet imon, catarina tar honom, så de blir ju passande ! 


vad ska ni göra?



hörs ! 


 

/becka  

Av beckaasblogg - 29 december 2011 23:05

asså serriöst !

natti

/becka

Av beckaasblogg - 29 december 2011 22:58

/becka

Av beckaasblogg - 29 december 2011 19:00

Det pågår en tyst katastrof. En katastrof som varje dag dödar 21 000 barn under fem års ålder. De flesta barnen dör av näringsbrist, diarré eller andra sjukdomar. De dör av orsaker som med enkla medel skulle kunna förebyggas. Det som saknas är vaccin, medicin, rent vatten och näringsriktig mat. Saker som UNICEFkan leverera. Saker som vi tillsammans kan leverera.

Den här bloggposten är mitt sätt bidra. För i och med att jag publicerar den här bloggposten blir inte bara fler uppmärksammade på den tysta katastrofen utan dessutom innebär det att re:member skänker sex påsar av den nötkräm som UNICEF använder vid behandling av undernärda barn. Tre påsar nötkräm om dagen är allt som krävs för att ett barn som lider av undernäring ska kunna överleva.

Har du också en blogg och vill göra något viktigt i jul? Hämta bloggmaterial här! Tillsammans räddar vi barns liv.







Ps. Vill du köpa fältprodukterna som räddar barns liv, besök UNICEFs gåvoshop. Du kan välja ett snyggt gåvobevis designat av bland annat Tove Styrke eller Elsa Billgren att ge bort i julklapp.


fotograf: UNICEF !


/becka 


Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards