beckaasblogg

Alla inlägg under december 2011

Av beckaasblogg - 19 december 2011 17:33

Ingen blogglust nu .. At all ://becka

Av beckaasblogg - 18 december 2011 22:04

/becka

Av beckaasblogg - 18 december 2011 18:48

Har vart i stan med Nicole idag, därför dålig uppdatering, men jag skriver nu ist !


haha... vi skulle igentligen till jul på lisseberg, men när vi sitter på spårvagnen och har 2 hållplatser kvar till lisseberg så kommer jag på detta...

SHIT JAG HAR GLÖMT GULDPASSET ! 

HAHA.. kan man vara klantigare ???

menmen, de va ju ingen ide att vänta och ta nästa vagn hem igen, så vi drog in till göteborg och kolla lite, SJUKT snygga kläder där nu, och as mysigt !

 

KÄR, verkligen min stil och allt, MAMMA OCH PAPPA, VILL HA !!!!

och denna, grymt fin !

     

diggar denna tröjan också ! 

antingen den, eller USA tröjan som jag la upp bild på min önskelista ! :)

     

denna tröjan va också riktigt nice, på gina, typ 99 spän, aas fin !

random bild.. men iaf, byxorna, va så underbart sköna och grymt snygga, rekomenderar, gina tricot, 499 kr !

 

och såklart sminkborstar, den ljusa va bah den skönaste som finns på denna jord, asså helt serriöst ! :O


men nu drar jag till stallet och kvällsfodrar !

hörs när jag kommer hem igen!

/becka  

Av beckaasblogg - 18 december 2011 18:44

Julpynt i stallet ida, va i stallet vid 9 och släppte ut hästarna och eftersom bilbo vilade denna veckan tänkte jag att de va lite mysigt om jag julpyntade lite vid boxen, hann inte med allt, men lite iaf..

Men vi får se hur länge det håller !

     

min lilla bäbis är värld lite mys han också, de är ju faktiskt 4 advent !

/becka

Av beckaasblogg - 17 december 2011 22:39

go to bed nu!

upp tidigt imon och släpper ut hästarna ! 

så vi hörs mer imon !

/becka

Av beckaasblogg - 17 december 2011 22:04

va och julhandlade i frölunda idag, julklappar vettni ! 

men iaf, grymt mysigt där nu, med ljus, tomtar och julmusik, riktig julkännsla fick man när man gick där, fast de skulle ju inte skada om de snöade lite ute också ! ;)

     


    

 

HAHA, kolla killens blick... hoppas de va okej att jag la in denna bilden typ .. random person som kom med på min bild ;)

/becka

Av beckaasblogg - 17 december 2011 20:49

hörs senare !

/becka

Av beckaasblogg - 16 december 2011 19:44

kollar på AFV nu, haha skrattar så jag skriker asså! 

haha, har inte haft så mycket att skriva om, men aa !

hörs snart igen ;)

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards