beckaasblogg

Alla inlägg under december 2011

Av beckaasblogg - 14 december 2011 20:12

älskar verkligen denna låten, haha diggar den verkligen !!!!

/becka

Av beckaasblogg - 14 december 2011 12:27

Sitter i gympasalen och ska snart in till kuratorn.Hörs sen när jag kommer hem ! ;)/becka

Av beckaasblogg - 13 december 2011 21:45

åå va jag saknar sommaren, solen, solbrännan, minnena och allt !

 

och sen landet med lisa

       

falsterbo..

     

solen och brännan !!

   

hästarna !    

 

och såklart liseberg med tintin och clara, mm !

       

nu ska jag nana, gonatt hörs imon!

/becka  

Av beckaasblogg - 13 december 2011 20:07

/becka  

Av beckaasblogg - 12 december 2011 21:38

massa plugg nu, så hinner nt upp med alla bilder, men tar några..

         

(inte alls bra bildkvalité)

/becka  

Av beckaasblogg - 12 december 2011 18:16

Sitter och kollar på när Lisa och nicole ar karateträning, sorry for bad update men jag har varit lite busy..Jag och Lisa har tagit lite kort och så p bara chillat, va ledig från stallet ida s de har varit rätt så chill, lägger upp bilderna så fort jag kommer hem ! Va ganska så nice att man slutade skolan vid halv 2 också ! Men nu ska jag fortsätta kolla så hörs vi sen !/becka

Av beckaasblogg - 12 december 2011 07:01

Skönt att vara tillbaka hemma igen. Satt och blogga igår kväll, inlägg kommer upp idag . Det kommer ske lite föändringar on My blogg i framtiden. Saker jag har bestämt själv och ska genomföra. Trött som en anka är jag idag . Men endå stolt över Bilbo och mina insatser o helgen!

hörs efter skolan

 

/becka

Av beckaasblogg - 11 december 2011 18:48

hemma från tävlingen i halmstad och har precis bakat knäck!


tävlingen gick jätte bra, första starten blev jag nolla och 5 hundradelar från placering, fett segt..

men är ändå jätte nöjd..

sen i andra klassen (lussehoppet) så hoppade han sjukt bra men till femman så stod det en j*vla funktionär bakom hindret så jag blev as tveksam på om jag skulle hoppa eller inte, asså hon stod ivägen, så jag tvekade och tog lite extra i honom och han rev hindret, men fick as bra tid ändå...

men sen så klagade vi i sekitariatet och då fick jag hoppa om och då¨rev han i kombinationen... typiskt så de blev ingen blacering där heller, men är ändå jätte nöjd eftersom mitt mål idag va att han inte skulle sticka ut från banan och de gjorde han inte, gött enna !


Och knäcken gick ju sådär den blev typ stenhård och bränd men dom andra gillade den tydligen, så ska göra ny imon...

nu sitter jag med lisa och bara chillar, innan körde vi brottningsmatch så man kan säga att vi behöver chilla nu ;)

 

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards