beckaasblogg

Alla inlägg den 25 december 2011

Av beckaasblogg - 25 december 2011 23:49

tagga frölunda torg med världens bästaste Lisa Linder imorgon, kommer bli fett nice, lägger upp bild på vad jag köpt sen, blir nog ett par byxor !


hörs imon /becka

Av beckaasblogg - 25 december 2011 21:29

här får ni lite bilder istället för sminvideon, ska försöka igen, så får vi hoppas att de går bättre ! 

annars tar jag kort på allt jag använder och sen lägger upp och skriver om hur ja gör och så.. inte så komplicerat !



     '

okej, de blev inte så många, men de är resultatet på en as stressig sminkvideo, menmen...

enjoy !

/becka

Av beckaasblogg - 25 december 2011 20:02

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, AASSÅ SERRIÖST, HAR SUTTIT I 2 TIMMAR OCH VÄNTAT PÅ ATT MITT VIDEOINLÄGG SKKULLE KOMMA IN PÅ BLOGGEN OCH NÄR DE ÄR KLART FUNKAR DE INTE :@


ÅÅ, ASSÅ JAG VILL BYTA BLOGGSTATION  NUUUUUUUUUUU !....


därför dålig uppdate.

/becka 

 

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards