beckaasblogg

Alla inlägg den 5 december 2011

Av beckaasblogg - 5 december 2011 20:52

nu ska jag o nana in my bed hörs imon

/becka

Av beckaasblogg - 5 december 2011 19:33

Vad krävs för att folk ska se en? Jag tror att alla vill ha uppmärksamhet, fast på olika sätt. Olika mycket…..

Tjejer e värst – vi kan bli desperata. Killar e mer laid back på det asså.

NI chillar & lixom mer go with the flow. Tar dagen som den kommer. Vi tjejer är som yra höns & ba : SEEE MIG, ÄLSKA MIG, HALLÅÅÅÅ…….ÅHH DU DISSAR MIG.

KAOS ju.

Fattar att killar drar, dom pallar inte. Vi är FÖR hysteriska asså. Vi går över lik för att ta det vi vill ha, om det ryker en & annan tjej  kompis på vägen  – SKITSAMMA.Kommer nya vänner på vägen, om dom inte ryker dom med xd Vi ska nå vårt mål. Killen ska bli min, that`s it. Jag säger INTE att jag inte vart likadan – jag är säkert lika skyldig.

Men killarna, tror du really att dom skulle skita i nån kompis ”brorsa” för VÅr skull? NO way. Där är skillnaden,mellan oss. Vi blir patetiska, killar coola. Jag ska oxå bli sån.

Vill killen ha oss mer för att vi blir liiite mer desperat & liiite mer på….eller liiite mer hej HÄR e jag?? Knappast.snarare drar han ännu fortare,,,,IHOP med sina vänner & skrattar åt dig/oss på vägen.

Tjejer, vi är så fiiina. Men vi borde…CHILLA lite mer asså.

Annars kan det bli pinsamt.

 

Tror att alla får den uppmärksamhet man förtjänar. Men tycker att tjejer BORDE lära sig liite mer av killarna, för ni e inte bäst, men ganska bra på mycket ;-)

/becka

Av beckaasblogg - 5 december 2011 19:21

sitter och pluggar spanska glosor, sjukt segt, men va gör man.

kom precis hem från stallet, red bilbo typ en halvtimma på galoppbanan och en halvtimma i padocken och imon är det hoppträning så på onsdag blir det nog lite lungt !

jag har inte så mycket att skriva om mer än att jag är sjukt glad över att jag har er läsare och att ni stöttar mig och ger mig en pusch frammåt att blogga för att just ni ska få läsa, är sjukt stolt ! 

men de skulle ju inte skada om ni kommenterade när ni väl läser.

Men jag vill att ni ska veta att jag älskar er, och det är för er jag bloggar.

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards