beckaasblogg

Alla inlägg den 2 december 2011

Av beckaasblogg - 2 december 2011 23:30

asså shheeeet va kul det va på idol idag asså, sååå bra och är överlycklig över att Robin kom vidare men inte lika bra att Moa åkte ut :/

BTW, JAG FICK ANDRÉS AOUTOGRAF PÅ MIN ARM IDAG, ÅÅÅ KOMMER ALDRIG TVÄTTA DEN SERRIÖST !!


Mer bilder och filmer kommer imon ! 

för nu måste jag bara sova och lungna ner mig lite, är typ överpeppad av något slag :S

hörs imon 

/becka  

Av beckaasblogg - 2 december 2011 16:55

sitter och fixar mig inför att dra till scandinavium och kolla idol, gryyyymt, kolla om ni ser mig !! 

men nu hinner jag inte skriva mer, kanske en till uppdate senare..

 later ! ;)


  

/becka

Av beckaasblogg - 2 december 2011 07:07

missa inte att öppna 2 luckan i julkalendern, själv har jag två, mycket chocklad för mig innan julafton.

Men missa verkligen inte jukalendern idag klockan 07 15 !!

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards