beckaasblogg

Alla inlägg den 20 december 2011

Av beckaasblogg - 20 december 2011 15:38

drar till stallet nu, längre inlägg ikväll !

/becka  

Av beckaasblogg - 20 december 2011 15:24

spelade in ett videoinlägg innan, men såklart går de inte att ladda upp...

blir galen.


men en sak som jag också blir galen på..


Hur var det att lita på människor? Var jag bra på det?

Knappast. Fölorare varje gång – seriöst.

Men vad är det jag gör fel? Är det att jag litar på alla så damn mycket att jag släpper in alla i mitt liv. Ha klockrent, klart. Jag e ju här, släpper in flera tusen personer i mitt liv VARJE dag, 24/7. Men det BORDE la lära mig att skilja på bad & good people, right?

Men jag lär mig aldrig & det kanske är det som är grejjen. Att som mamma & pappa säger, man lär sig av sina misstag. Jag har gett till vänner & fått fuck u right back tillbaka. Hmmm…

Tjejer, vad är det med oss att vi inte kan uppföra oss med varann? Asså vet du vad hon sa. eller vad den sa…eller vet du att hon sa det om dig bla bla bla bla


IM NOT A FACEBOOK STATUS, U DONT HAVE TO LIKE ME

/becka  

 

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards