beckaasblogg

Alla inlägg den 4 december 2011

Av beckaasblogg - 4 december 2011 21:54

det är bara så onödigt, varför ska mobbning ens finnas ? :/

/becka

Av beckaasblogg - 4 december 2011 19:59

åå, helgen har varit gryyyym ! 

de har hänt aas mycket feta saker som jag vill dela med mig med !

här kommer det!!


först va de ju idol på scandinavium!!'

säger bara ett ord GRYMT !

va skiiit bra ljud och grym stämning där inne, och det bästa.. JAG TRÄFFADE ANDRÉ ZUNIGA OCH HAN SKREV PÅ MIN ARM, AAAAAAAAAAAA !!!

och att robin gick vidare till final, fast de skulle varit bättre om robin och moa skulle gått till final!

aasbra platser, men as dålig kamera.

och så såg vi Moas bror !

 

 

fett !

ANDRE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och sen idag då va jag med lilla cattis vid hennes stall och fixade åt typ 11 hästar, så snacka om att jag kommer ha träningsverk imon !!!

       

 


 

fast hästarna va ju inte så jätte stora...  

men kolla denna hoven, asså serriöst kunde ta mitt långfinger och min tumme och gå runt hästens ben, SJUKT LITEN !

men nu ska jag käka ostbågar och kolla på julkalendern !

/becka 

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards