beckaasblogg

Alla inlägg den 21 december 2011

Av beckaasblogg - 21 december 2011 22:30

natti mina kära stammceller ! 

vi hörs imorgon, men fråga på nu så kommer de svar när jag har hittat några bra frågor !

kom ihåg att ni får fråga hur mycket nu vill och hur många gånger ni vill !

ha de bra så länge ! 

puss !!!

/becka  

Av beckaasblogg - 21 december 2011 22:08

   

  kör på en frågestund iaf, svaren kommer i videoinlägg om de blir över 10 frågor..

annars blir svaren i text, get it ?


ni får kommentera hur många gånger ni vill och fråga hur mycket ni vill, svär att jag är 100 % ärlig !!

/becka

Av beckaasblogg - 21 december 2011 21:11

sååå gött med skolavslutning imon !

slutar klockan halv 10 imon, så de lär ju bli en snabbis på skolan iaf, fattar igentligen inte varför man ska gå till skolan och vara där i typ 1 och en halv timma och sen gå, kan lika gärna sova dom timmarna ! 

haha men jaja, alltid mysigt med julstämning i alla fall ! 


btw, ska försöka mig på en frågestund, men kommentera gär nere om ni tycker att det är en bra ide och om ni skulle fråga !

nt så kul om de nt blir några frågor vettu ;) 


sprid, hörs sen 

   /becka

Av beckaasblogg - 21 december 2011 16:32

är verkligen emot sånt !!!

skit på dig ist !

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards