beckaasblogg

Alla inlägg under december 2011

Av beckaasblogg - 10 december 2011 19:49

sitter och kollar tillbaka i bloggen, och ser extrem mkt förändringar, asså, jag känner knappt igen mig själv.

jag menar, både i ridningen och i mitt sätta att vara.

Då kanske jag la in as många inlägg och uppdaterade vad jag än gjorde, men de kanske va, nu äter jag glass...

haha, så sjukt kul att kolla tillbaka och sen komma ihåg när man satt där och skrev sakerna och allt.

Men nu är det anorlunda, ja liksom är inte på samma sätt, men de är ju bara en förändring, för alla förändras väll ?  

Fast så sjukt mycket jag är stolt över också, aa ni kan kolla själva.

För nu ska jag ner och baka lussekatter med min käre bror som taggning för imon gött äre ! 


här var min blogg för typ 1 år sen..

http://beckaasblogg.bloggplatsen.se/sida-62/

                   

/becka   

Av beckaasblogg - 10 december 2011 13:14

har bestämmt att jag har kvar bloggen iaf, ska verkligen försöka blogga rejält nu, ska försöka få in 5-7 inlägg per dag, och se vad det leder till, om ni vill läsa dom och kommentera dom eller bara vill skita i dom.

Jag bloggar ju för eran skull, ingen annans, och de är deför det är såhär nu.

men de är ju upp till er, kommentera mer och jag gör fler inlägg, that's it! 

 

Men inte mer om det, imon är det tävling och rebecka is taggad, blir sjuukt kul, drar till halmstad och hoppar en L:B :LA, kommer nog gå bra, har ju ett nytt bett på honom som funkar suuper bra och jag hoppas att de funkar lika bra på tävling.

Så vi satsar iaf på en felfri L:A och :L:B, men i L:A n är de akumelator och poänghoppning och då satsar jag såklart på att ta jokern.


men nu drar jag till stallet och fixar inför imon, puss sålänge 

/becka

Av beckaasblogg - 8 december 2011 21:13

funderar på att ta bort bloggen, känns inte som att det är någon ide att blogga längre, känner inte direkt att jag får någon ''push'' att blogga.

jag vet att ni läser bloggen, men jag får ju typ inga kommentarer, och de är just dom som gör att jag vill blogga och att jag gör det.

Men ni får bestämma genom att kommentera vad ni tycker, om jag ska ta bort bloggen eller om ni verkligen läser och vill att jag ska ha kvar den, erat val.

Jag gör det för eran skull ju, och jag tycker verkligen att detta är kul, de är liksom min grej...

Jag behöver liksom något ställe där jag kan skrvia vad jag tänker och tycker, och dela med mig om vad jag gör.

Annars ryker bloggen på fredag nästa vecka, har en del jag behöver fixa med innan i sånna fall...


Skit tråkigt, men jag vill bara tacka er som har läst och kommenterat, ni betyder guld!


men glöm inte att kommentera där nere och berätta vad ni vill.

kom ihåg, ni har makten, ni bestämmer....

       

/becka  

Av beckaasblogg - 8 december 2011 07:23

torsdag nu då och bara 3 dagar kvar till tävlingen, men först är de skola och allt annat sånt, orkar verkligen inte gå till skolan idag, men vi får se hur det går, annars går jag väll hem.

idag ska jag rida lilla Bilbo på galoppbanan tror jag, konditionsträna lite.

men vi hörs later on /becka  

Av beckaasblogg - 7 december 2011 21:25

men bara så du vet daniel, så är justin min !

/becka

Av beckaasblogg - 7 december 2011 20:00

åå, nu ska jag kolla på bondesölerf  ru, älskar de programet, verkligen, men nu är det sista avsnittet, sadface, menmen, bloggar kanske mer sen !

puss :)

/becka  

Av beckaasblogg - 7 december 2011 10:10

ligger i soffan och har svin ont i ma gen... inte alls bra.

har inget att skriva om just nu mer än att de inte blev någon hoppträning igår, amanda fick punka och kunde inte komma så vi hoppade lite själva istället och de gick jättebra och jag fick äntligen se tintins nya häst Ultimo!


men nu ska jag gå och äta, haha hörs sen 

/becka  

Av beckaasblogg - 6 december 2011 16:19

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards