beckaasblogg

Alla inlägg under december 2011

Av beckaasblogg - 16 december 2011 15:29

asså allt dampade när jag skulle göra dendär saken imorsen !

och ljudet kom inte med heller, men jag tog några bilder på dagen, kanske hade gått ur lite men ändå...

       

nu ska jag till stallet och fixa med bilbo, han ska vila idag så jag lär ju komma hem lite tidigare !

ha de gött sålänge !

/becka

Av beckaasblogg - 15 december 2011 21:27

nu ska jag hoppa i sängen och sööva, får se, de kanske blir en sån video som jag sa innnan, men vi får se ! :)


men nu ska jag göra mig iordning och sen sova, godnatt ! 

/becka

Av beckaasblogg - 15 december 2011 20:02

kanske testar detta imonbitti, vi får se, men isf så kommer de film tror jag... om inte de dampar såklart !

/becka

Av beckaasblogg - 15 december 2011 18:56

jag går i vinterskor på hösten

alltid förberedd för storm
jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
jag har känslor utan uppehåll
jag har förlorat en tävling
men vunnit ett vad
har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

och jag saknar dig mindre och mindre
det kommer annat mellan och det är bra
jag saknar dig mindre och mindre
jag har glömt dig en vacker dag

när jag träffar gamla vänner
har jag ingenting att säga dem
dem ställer för många frågor
och jag, jag bidrar inte med nått
och jag ångra det lilla jag säger
eller dra ett allvarligt skämt 
jag tycker mig höra mig vad dem tänker; "är hon sådär jämnt?"
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com 

och jag saknar dig mindre och mindre
det kommer annat mellan och det är bra
jag saknar dig mindre och mindre
jag har glömt dig en vacker dag

jag kan sitta själv i parken tills solen ändrat färgen i mitt hår
jag kan offra allt jag har för ingenting
ja, jag sträcker mig så långt det går
men jag behöver dig, kom hit och rör om
jag behöver nått att skriva om

jag saknar dig mindre och mindre 
det kommer annat mellan och det är bra
jag saknar dig mindre och mindre 
jag har glömt dig en vacker dag
jag saknar dig mindre och mindre
det kommer annat mellan och det är bra
jag saknar dig mindre och mindre
jag har glömt dig en vacker dag


/becka 

Av beckaasblogg - 15 december 2011 06:54

och skolan :/..

*/becka

Av beckaasblogg - 14 december 2011 21:50

/becka  

/becka  

Av beckaasblogg - 14 december 2011 21:29

länkar din blogg nu http://jacoblingvannerus.blogg.se/index.html, och hoppas att jag vinner tävlingen, men om du ser detta så vill jag bara säga att jag älskar dig och din känsla för hästar och, aa du är grym, din blogg är grym och jag är sjukt glad att du skaffade blogg tillslut !

love ya !

/becka  

Av beckaasblogg - 14 december 2011 21:04

lite av min önskelista haha, finns säkert mycket mer som jag inte kommer ihåg !


1.


2.  

   



läder benskydd med läderspännen, bruna fett snyggt !




3. kläder !





Usa tröja Gina tricot !


 

skinnyjeans från Gina trikot och Lind3x, MIN STYLE!





 







crocker jeans !





Mjukisdress (rosa)





 


och framförallt snygga mössor och snygga bollar !!





4. parfym someday/pink sugar !


      .




 5. Justins bok ''first step 2 forever (L)






6. smink och sminkborstar !

   





love ya läsare, och vad är först på er önskelista, alltid kul att veta, kommentera där nere !


/becka 

     

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards