beckaasblogg

Alla inlägg under januari 2012

Av beckaasblogg - 3 januari 2012 21:33

har precis kommit hem och är heeeeeeeelt slut ! 

med undefär 2 timmars sömn och 2 itensiva ridpass är man rätt så  chill ändå !


det gick suuuper bra på lägret och bilbo va världens bästa, som han alltid är ! 

Tintin filmade mig med sin mobil, men hon skulle lägga ut video på youtube så kommer den upp så fort denär uppe på youtube ! 

jag måste bara säga att jag verkligen ääälskkar min häst, han är den sötaste,gulligaste,finaste,snällaste,underbaraste,
vackraste,snyggaste,bästaste och allt man kan önska sig, HAN ÄR BÄÄÄÄST !<3


kommer komma upp lite mer bilder, men inte just nu ! 

hörs snart igen, puss ! 

/becka  

Av beckaasblogg - 2 januari 2012 06:00

tjaoo

 

/becka

Av beckaasblogg - 1 januari 2012 21:33

upp tidigt imorgon.. great ! 

kommer typ gå upp klockan 5,  men de är faktiskt inte så svårt att gå upp när man vet att man ska göra något roligt !


nu har jag precis packat klart och ska snart gå och lägga mig, va en del att packa både på stallet och hemma!

jag är ju sån som alltid tar med mig fööör mycket, men hellre för mycket än för lite ! 

jag kommer dock inte kunna blogga så mycket under dagen imorgon, eftersom det är massa träningar och annat, så jag är lite busy you know imon ! ;)

men jag kanske slänger in ett helt ointressant mobilinlägg ibland, bara för att (y)

ska nog ta en del kort också som kommer upp så fort jag får möjlighet ! 


men nu måste jag nana så jag är pigg uppe imorgon, puss sålänge ! :)

 

/becka

Av beckaasblogg - 1 januari 2012 20:42

första inlägget 2012

gött, hade en gryyym kväll med grymt gött folk ! 

haha bowlingen gick inte så bra, kände mig urdålig, o de va jag också  

menmen, sen på kvällen chillade vi och käkade gött o jag och de typ 6 andra killarna smällde raketer, åt godis chips läsk och spelade cod, kännde mig väldigt tjejig just då.... not.

men nu när jag inte har bloggat så bra så får ni en bildbomb från kvällen och från TOLVSLAGET !

love ya !

                                         

 

btw, träningsläger imon o jag sover där till på tisdag, så de kommer nog bli en del mobilbloggning så ni vet...

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards