beckaasblogg

Alla inlägg den 6 september 2011

Av beckaasblogg - 6 september 2011 21:12

Något som upprör mig är mobbning!!

HAATAR folk som ska försöka göra sig coola och mobba andra för att dom inte har de ''rätta'' uteendet osv. 

acceptera personer som dom är ist ! 

och så blir jag upprörd när folk står runt om kring och bara kollar på 

VAFAN GÖÖÖRRR NGT ! mobbning är bara fegt, och snacka skit är bara fegt.

Så mitt tips är: Mobba ALDRIG  någon !!!! och snacka ALDRIG skit om andra, de är det värsta man kan göra ! stå face to face ist och kolla hur mycket ni vågar säga då !

även om det är småsaker och den utsatta inte visar känslor kan de komma innefrån !

så va dig själv och bry dej inte om vad andra tycker, för de dom tycker är helt fel !

Tro på dig själv ! Det är oxå en sak som upprör mig, att folk inte vågar vara sig själv och bjuda lite på sig själv för att dom är rädda för vad andra tycker... -.-

VA DIG SJÄLV, de är de bästa man kan göra SKIT i vad andra tycker och säger om dig, för de är DIN åsikt och ingen annans som räknas när det gäller dig !

/becka

Av beckaasblogg - 6 september 2011 21:02

FÅR RYCK PÅ YOUTUBE !!!! 

NU NÄR MAMMA HAR VART SÅ DUKTIG OCH FILMAT OCH ALLT SÅ GÅR DET INTE ATT LÄGGA UT FILMEN :@@@@@@ 

ska försöka hela natten, haha, närå, ska nog ta och lägga mig snart, sjuuukt ont i huvudet och är trött, men ska försöka fixa det i morgon !!!

:@@@@

ÅÅÅ BLIR GLAEN !  /becka

Av beckaasblogg - 6 september 2011 15:53

Har en ny heder på väg ! 

Jag själv suuger på att göra headers så de är några snälla människor som vill fixa det åt mig. Får se vilken det blir, håll tummarna för drömheadern!


snart blir det att åka till stallet o hoppträna för amanda, kommer nog gå så bra som det brukar göra när jag tränar för henne, grym !:)

SKAAA få mamma att filma idag, jag vet att jag säger det typ hela tiden, men mamma är svårflörtad ;) HAH närå, bara lite oteknisk.

men om jag försöker visa henne idag går det nog ! :))

/becka      

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards