beckaasblogg

Alla inlägg den 9 september 2011

Av beckaasblogg - 9 september 2011 23:00

  /becka

Av beckaasblogg - 9 september 2011 22:48

Om du ser en 500 lapp på vägen slät och fin, visst tar du den då?
Om du ser en 500 lapp på vägen lite skrynklig, visst tar du den?
Om du ser en 500 lapp helt ihop skrynklad på vägen, tar du den!
Om du ser en 500 lapp ligga helt söndertrampad och skrynklig skulle du tagit den?
Klart, de är ju 500 spänn inuti ! texten säger, alla är ju lika mycket värda, hur man än ser ut är man lika mycket värd, det är ju insidan som räknas, eller ?


FATTA !

/becka

Av beckaasblogg - 9 september 2011 20:35

visste ni att Justin..
♥ inte gillar tjejer som röker ? 
♥ blev medlem på twitter den 28 Mars 2009 ?
♥ 's mamma sover i ett eget rum på hotell för hon tycker Justin är hyper och irriterande på kvällarna ?
♥ är 80 % av alla ikoner på twitter ?
♥ älskar att sätta sin arm runt tjejer för att få dem känna sig bekvämare ? AWWWWW 
♥ får dejta så länge det inte stör hans musikkäriär enligt hans mamma ?
♥ En gång twittrade "SHAKE THAT LAFFY TAFFY" men raderade det sen eftersom han fick för många respons av perviga beliebers? HAHA
♥ fick sin hund av ett fan ? 
♥ vägde 3,17 kg när han föddes ? 
♥ och Jasmine V har enligt källan setts hålla hand under repetitionerna för länge sen ? 
♥ en gång sa: "Before I was famous I saw a hot girl on the street so I took a picture and she turned round and saw !? "
♥ 's mamma tror att Jasmine V bara utnyttjade Justin för att hon själv 
skulle bli ännu kändare ?
♥ föredrar brunetter istället för blondiner  ohhyaah, brunetter där va ;)/becka
 

Av beckaasblogg - 9 september 2011 19:53

älskar dig bästa vän !
kommer alltid finnas där för dig, haha, kommer du ihåg alla minnen, alla tårar vi har delat med varandra !
som idag när vi satt och stor böla till ''hur många lingon finns det i världen''
haha, älskar dig sjukt mycket, och en sak! Jag kommer aldrig svika dig !


stekhet bild ^^  Nu ska jag ner och kolla på tv med morsan, jonte är ju på läger :)

så vi får en egen liten mysig tjejkväll !

älskar dig !

/becka

Av beckaasblogg - 9 september 2011 12:01

är hemma nu, har rast  !

har typ världens tråkigaste lektioner idag ! -.-

+ att vi fick flourlackning oxå :oooo

BLÄÄ SÄGER JAG BARA !

men nu ska jag gå ner och äta lite o sen dra tillbaks till hellvettet !


   bild från idag :)

/becka

Av beckaasblogg - 9 september 2011 07:35

 

  /beckA

Av beckaasblogg - 9 september 2011 07:19

FÅR HUNTERSTÖVLAR I MORGON ! fett nice såååsnyggt !

^^ rosa oxå ^^ ;)  

/becka   

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards