beckaasblogg

Alla inlägg den 7 september 2011

Av beckaasblogg - 7 september 2011 20:20

bilderna från stallet kommer i morogn, nicole filmade oxå när jag red, ska försöka ladda upp den på youtube om inte youtube daaampar igen.....

vi får hålla tummarna !  /becka

Av beckaasblogg - 7 september 2011 15:47

Något som får mig att må bättre är bilbo, och vänner, det finns inte så mycket att säga för utom att mina vänner och bilbo betyder allt !

går till dom när det är något och dom lyser upp min dag, alla finns i mitt hjärta !

     ÄLSKAR ER !(L)

Av beckaasblogg - 7 september 2011 09:34

Sitter i skolan lite halvsjuk inne på rasten....

har verkligen sjuukt ont i huvudet som vanligt....

men hoppas ni har det bra, går till tre idag, så blir nog ingen bloggningen innan det...

Det blir ganska dålig bloggning nu när det är skola och så, men jag försöker göra mitt bästa för att hinna allt !

headern är på väg !

så vi får se hur det blir!

Nu lyssnar jag på When i Held Ya med Moa Lignell !

grymt duktig tjej det där asså !   /becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards