beckaasblogg

Alla inlägg under september 2011

Av beckaasblogg - 28 september 2011 16:54

HAHAH hittade inte på någon bra rubrik, så det fick bli en låttitel ist !Nu är jag på väg till stallet, så jag gör ett dåligt mobilinlägg, hann inte sätta på datorn efter skolan och innan försov jag mig.. ^^ Så det får bli såhär, men i alla fall, så ska jag klättra lite med bilbo idag, för imorgon är de juhoppträning för tedd, ser fram emot det igen ! kommer nog inte hinna blogga när jag kommer hem från stallet, de är ju fullt upp u know ;)Och imorgon blir det oxå lite tigt, men jag ska försöka mobilblogga så mycket jag kan,Det blir ju inte dom längsta inläggen precis men ändå, jag lever ju ;)Me. Bu är vi snart framme så jag får sluta skriva nu, har typ skrivit i 20 min :s Hejjjdå / becka

Av beckaasblogg - 27 september 2011 20:14

fick hoppträna iaf idag !!!! 

hoppade på mickey mouse, en annans häst på stallet, han är typ motsatsen mot bilbo  i böjran,  han va skit seg på dramridningen, men sen typ hände det något när jag hade hoppat ett  tag, han blev typ as pigg, men stark ! 

de va oväntat men jätte kul, men jag red ju bilbo sen oxå !<3

nu ska jag checka idol och duscha och sen blir de nana !

sluta klockan 3 imorgon, men vi får hoppas att jag håller ut 



kommentera gärna ! /becka  

Av beckaasblogg - 27 september 2011 14:45

Hejsansvejsan ! han inte blogga i morse för att jag skulle duscha och så. 

Kom precis hem från skolan, slutade halv 3 idag.... de är ju som sagt en vaaanlig dag, eller.. ungefär, ska snart upp och lägga in spanskaglosorna på glosboken och så, men jag gör dom nog inte förens jag kommer hem från stallet, haha intresant att veta va?

Mamma är sjuk så de blir nog lite snabbt på stallet idag, jag ska rida och så, skulle egentligen hoppträna för amanda men bilbo blev vaccinerad i förrgår så han ska ta de lite lungt, men jag blir ju inte utan träning ! 

på torsdag blir det hoppträning för tedd, yes ! 

kommer bli tväär kul, och sen till helgen blir det träningsläger också, så de ser jag fram emot !

men nu ska jag upp och lägga in mina glosor, och sen dra till stallet !

/becka  

Av beckaasblogg - 26 september 2011 14:38

sitter och skriver ett schema för mina veckor, suuuuger allvariligt på att hålla tider och så, och nu är jag sjuk för att jag går och lägger mig för sent på kvällarna.... 

inte bra, men nu får jag hoppas att jag blir friskare på grund av mitt vackra schema... såhär blev det !

   hah, ni ser ju, skriver sjuukt ful, de är bara att garva på, men aja !<3

/becka

Av beckaasblogg - 26 september 2011 09:35

ligger hemma med hosta och förskylning... mysigt....

kollar på film, men den är snart slut så ska nog kolla lite kläder och så på nätet ! 

finns inte så mycket att skriva, när mamma kommer hem blir de att åka till stallet och sen är inget mer planerat, vi får se hur det bli med skolan imorgon ! 

 

/becka

Av beckaasblogg - 25 september 2011 21:11

absolut inte alla, men kommer nog fler :)


orginalen :         redigerade...


     

okeey, dom redigerade kanske blev liiite bättre, men finns mycket roligare och bättre bilder på nickans data, ska försöka få dom, hihi !

/becka 

Av beckaasblogg - 25 september 2011 15:49

fotade med nicole idag, har bara en bild, dom andra är på nickans dator men hon laddar förhoppningsvis upp bilderna på fb så jag kan sno dom där ifrån ! 

men här är en bild iaf :)

   va INTE berädd på att hon skulle ta bilden , men hon lyckades fånga ögat iaf,de finns mycket coolare och bättre bilder, men dom kommer somsagt sen :)

/becka

Av beckaasblogg - 25 september 2011 11:51

söndag nu då, ska vara med nicole, kom precis hem från stallet, hade utsläpp idag så fick upp upp tidigt x) 

ska hoppa in i duschen och sen fixa mig och dra till nickan ! 

ni får ha de bra sålänge /becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards