beckaasblogg

Alla inlägg under september 2011

Av beckaasblogg - 21 september 2011 16:51

drar till stallet och rider världens bästa häst, har inte hunnit blogga idag, var väldigt mycket efter skolan så slutade jag sent och så.... men bloggar mer när jag kommer hem !

/becka  

Av beckaasblogg - 20 september 2011 19:04

<3<3

/becka

Av beckaasblogg - 20 september 2011 18:27

blir inget stalljobb idag...... mamma och pappa jobbar sent och han behövde ändå vila :)

så nu sitter jag och äter rulltårta, HAHA känner att jag typ sitter och äter hela tiden när jag gör inlägg ;)

Skulle egentilgen hopptränat idag, men jag ska få träna för Ted Nätterquist på torsdag, och kanske några fler frammår, om jag tycket att det funkar bra....... Fatta !!!!!!!!! rätt så ballt ändå !ser fram emot det sjuukt mycket och hoppas att det bara kommer gå bra ! min mamma köpte en häst av hans son Joakim Nätterquist ! ni vet han som spelar ARN !!                va dock några år sen, men han kanske känner igen henne, vem vet????   En sak som oxå är bra, är att mamma oxå tränade för honom när hon var liten och hon har berättar hur han är och så... hon säger att han är väldigt bra på att förklara, och han gör så att man gör saker man aldrig skulle göra annars !     gryyymt, ser fram i mot detta jätte mycket verkligen !                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               en sak som mer kanske kommer hända, den 8 oktober kommer jag kanske vara modell på ngn messa och visa upp kläder ! kommer bli staylad och annat, kommer oxå bli jätte kul, men jag får inte ta ut mig för hårt för då kanske jag inte har några krafter kvar till GP-ponnyn som går dagen efter !!!!!!!!!!! Shiiet va roliga saker jag har framför mig ! Men nu ska jag gör min läxa, hörs later !!!bilden tagen i skolan idag, hihi busig jag ser ut   <3/ BECKA !


















Av beckaasblogg - 19 september 2011 16:03

måndagen avklarad...... gött bara 4 äckliga dagar kvar...

lite bilder i vår skööjjjjiga skola -.-

alexander är väldigt cool !!

                        /becka

Av beckaasblogg - 19 september 2011 07:02

god morgon ! 

sitter och plattar håret just nu, sen drar jag ner och äter frukost !

hinner inte blogga så mycket mer nu, men vi hörs senare, haaajjdå !

/becka  

Av beckaasblogg - 18 september 2011 21:06

sjuukt bra !

nattinatti !

/becka  

Av beckaasblogg - 18 september 2011 11:41

Resultat från tävlingen !

Första klassen hoppade jag en L:B gick suuper bra, men red inte fram tillräckligt mycket så han va SJUUUKT pigg, och till 8an som va sista hindret i grunden så sntack han mot de och jag var tvungen att göra en volt för att de skulle gå... HAH, men jag är sjuuukt nöjd iaf, va en jätte bra runda och han va jätte fin !

Sen i LAn så va han oxå jätte fin men kom fel på två hinder och rev två, skulle kunnat komma felfritt där, men aja, vi får tagga till GP.PONNYN ist ! 

kanske kommer få med mig en jätte duktig tränare som ska hjälpa mig lite under bangång och frammhoppning !

vi ska ringa henne idag och så vi se om hon kan ställa upp :)

Jag är iaf jätte nöjd för dagen och de har vart sjuukt sjojj med allt fint folk, har massa bilder, inte från jag hoppade men från dagen, ska bara leta upp min uppladdningssladd till datan. !         klar för att åka iväg, man kan inte ha ngn finare !

       framme och clara har gjort sig fin med smink och allt !

HAHA

                   lite chill med vännerna innan man ska hoppa denna sötingen:

   



Jag sa ju de LÅÅÅÅÅNGT inlägg, tjjaooou

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards