beckaasblogg

Alla inlägg under september 2011

Av beckaasblogg - 6 september 2011 21:02

FÅR RYCK PÅ YOUTUBE !!!! 

NU NÄR MAMMA HAR VART SÅ DUKTIG OCH FILMAT OCH ALLT SÅ GÅR DET INTE ATT LÄGGA UT FILMEN :@@@@@@ 

ska försöka hela natten, haha, närå, ska nog ta och lägga mig snart, sjuuukt ont i huvudet och är trött, men ska försöka fixa det i morgon !!!

:@@@@

ÅÅÅ BLIR GLAEN !  /becka

Av beckaasblogg - 6 september 2011 15:53

Har en ny heder på väg ! 

Jag själv suuger på att göra headers så de är några snälla människor som vill fixa det åt mig. Får se vilken det blir, håll tummarna för drömheadern!


snart blir det att åka till stallet o hoppträna för amanda, kommer nog gå så bra som det brukar göra när jag tränar för henne, grym !:)

SKAAA få mamma att filma idag, jag vet att jag säger det typ hela tiden, men mamma är svårflörtad ;) HAH närå, bara lite oteknisk.

men om jag försöker visa henne idag går det nog ! :))

/becka      

Av beckaasblogg - 5 september 2011 18:23

Det jag längtar till mest just nu är GP-ponnyn kvalet i oktober ! annars vet jag inte :S

/becka  

Av beckaasblogg - 5 september 2011 18:10

sitter här och gör spanska glororna till imorgon.....

fett segt... menmen, kom precis hem från stallet iaf, fick bli snabbt på stallet och bilbo fick bara skrittas eftersom morsan ska på föräldrarmöte -.-


SEEGT med måndag oxå, hade gärna velat ha lite mer helg !

men man får väl stå ut, väntar på att klockan ska bli 8 när idol börjar och efter de blir de svenska hollywoodfruar ! (y)

yey !

men innan det ska jag ta en dusch och kolla datan lite mer... hörs later on !

/becka            

Av beckaasblogg - 4 september 2011 21:38

gonatt !

går och lägger mig nu, skola i morgon ju....

/becka  

Av beckaasblogg - 4 september 2011 21:16

shhiiet hon va grym asso !

kolla denna länken på en tjej som sjunger en egenskrivenlåt på idolaudition!

och är 16 ÅR !!! ;OOO

http://www.tv4.se/idol/klipp?videoid=1976516&treeId=3020207




GRYM ! /BECKA

Av beckaasblogg - 4 september 2011 18:09

när jag blir stor vill jag bli polis för att jag tycker att de verkar kul och att jag typ alltid vill veta vad som händer när man läser sånt i tidningen, vilket jag typ inte gör.... haha läser inte ens tidnoingen...

men aja, och så tycker jag att deras kläder är tuffa ;))

/becka  

Av beckaasblogg - 4 september 2011 18:01

i LAn gick det jätte bra, fick två ner i grunden annars va han grym !

sjuukt tungt underlag på framhoppningen oxå !

så jag är jätte nöjd iaf...

Blev tyvärr inga bilder från tävlingen, jag sa till mamma och vi bestämmde att hon skulle filma, men såklart att det inte blev något med de heller.....

jobbigt med nervös och oteknisk morsa !

aja, btw, ska hoppa in i duschen snart och sen gå ner och äta, hörs later on !

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards