beckaasblogg

Alla inlägg under september 2011

Av beckaasblogg - 4 september 2011 17:59

http://livetenligtsannaamanda.bloggplatsen.se/  jättesöt men otroligt fin blogg, kolla !!

/becka

Av beckaasblogg - 4 september 2011 12:51

Klassen gick stupide bra ! I poänghoppning så blir det högre och högre Det börjar med 95 som är orginalhöjden, men de sista hinderna låg på 110 ungefär. Sista hindret kunde man välja mellan ett lätt hinder och ett svårt som man får mycket poäng på men det rev jag :( / becka

Av beckaasblogg - 4 september 2011 07:15

sitter här i väntan på att morsan ska komma hem och vi drar ner till stallet och sen till tääävlingen !

kommer ju somsagt mobilblogga under dagen mellan klasserna, och i eftermiddag kommer det nog bli  en del bilder oxå, kaaanske inte från när jag hoppar, men vi får se !!


btw, har bloggdelning i eftermiddag så kommentera om du vill att din blogg ska vara

med! 


/becka

Av beckaasblogg - 4 september 2011 07:12

va ute och grillade körv vid öppen brasa igår,va sjukt mysigt !!     /becka

Av beckaasblogg - 3 september 2011 22:42

Godnatt bloggen ! Går och lägger mig nu efter en lång dag! Går inte upp lika tidigt imorgon som jag brukar göra på andra tävlingar, sköönt !Men går och lägger mig nu iaf så jag är upppvilad inför imorgon ! Kommer ha ned mig mobilen sågad kan mobilblogga mellan klasserna / becka

Av beckaasblogg - 3 september 2011 18:19

 Min häst bilbo betyder allt för mig, jag älskar honom !

och jag älskar alla runt om kirng mig och min älskade vänner (L)

men jag har ju redan gjort inlägg om alla nära och mina hästar  :S

Men några saker som jag ÄÄÄÄÄLLSKAR ÄR, haha skratta inte åt mig....

 

GODISGODISGODISGODISGODIS !!!!!! ÄLSKA GODIS !!!!!!!!

Bilden säger mycket GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODIS (L)(L)

och OMG PRINGLES CHIPS ;OOO BEST FRIEND 4 EVER MED DOM ASSÅ !

     HAH, och denna bilden säger rätt mycket om att jag ÄLSKAR cola !!!! 

PEPSI släng dig i väggen ! 

/becka 



och älskar mina läsa ofc !!

Av beckaasblogg - 3 september 2011 18:06

mockat,maten,burkar,vattnet,rida,bada bilbo,putsa,packa !


först red jag ut med clara, asserdal upp till sjön och sen badade vi honom !

         sen putsade vi typ alla sakerna  sadeln klar :)  sen tränset  och sen stövlarna  har man inte världens bästa mamma som gör allt ;)     och lite smått och gott som jag inte fick bilder på :)

visst är vi duktiga ? :)

nu ska jag ta en LÅÅÅÅNG dusch och sen gå ner och äta GÖTT ENNA !

/becka

Av beckaasblogg - 3 september 2011 11:04

... men jag vet inte vad jag ska blogga om :S

       /becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards