beckaasblogg

Alla inlägg under september 2011

Av beckaasblogg - 14 september 2011 20:34

HAHA sötnos !

och nu kollar jag på bonde söker fru och chillar ;)

yoo

/becka ! 

Av beckaasblogg - 14 september 2011 20:30

sen va man ju tvungen att träna bort allt man tryckt i sig, så vi tog ett sumpa pass i källaren, grymt jobbigt va de, men jätte kul!  före.....

     efter !




sen slappade vi och kollade på André asplund sjuuukt snygg !

               /becka

Av beckaasblogg - 14 september 2011 20:17

....först baka tårta, här kommer lite bilder, haha !

           så blev resultatet, gött va de oxå !

/becka

Av beckaasblogg - 14 september 2011 17:35

blir att träna med lisa i hennes mingym, känner mig sjukt taggad, haha !

se yu later _!  /becka

Av beckaasblogg - 14 september 2011 07:02

sitter i mysbxor nu, tänkte ta en mysdag i skolan idag.... slutar tre idag -.-

men nu är jag oxå på jackt efter ett hårspänne ;ooo

HAHA, rolig hårspännsjacktsmorgon !

men nu ska jag leta vidare, heeejdå


hörs efter skolan !:)

/becka

Av beckaasblogg - 13 september 2011 16:49

stallet next nu då ! 

heeeeejdå !(L)

/becka

Tjejen: idag ska jag operera hjärtat… jag är rädd.
Killen: allt kommer gå bra älskling.
Tjejen: nu ska jag in på operation, jag älskar dig.
Killen *börjar gråta* : Älskling, Jag älskar dig mer än allt annat i världen


 … … När operationen är över börjar tjejen leta efter sin kille..
Tjejen: Vart är han?!
Mamman: sa dem inte till dig vem som gav dig hjärtat? 

sjukt fin text !

Av beckaasblogg - 13 september 2011 15:51

Ny header av sanna !, sjukkt tack, jätte fin blev den, ska fixa och greja lite med designen bakom oxå !

Kom precis hem från lisa, vi gjorde en video, HAH, vi gjorde en parodi av bonde sökre fru ;) haha sjukt kul va det !

vart i borås idag med klassen, va ganska nice när vi va inne i ''navet'' men sen skulle vi tydligen gå ngn jäv*a statsvandring i en timma och kolla på olika skulpturer (y) och de PISS REGNADE :( frös ihjäl, hade ju såklart inga regnkläder heller  

men nu är vi hemma ;)

tog ganska mycket bilder, här kommer dom !        coola folk i bussen !     ngn fail vattengrej  ! :S           inne i dom coola salarna ;)

                   I BELIVE I CAN FLY !

/becka

Av beckaasblogg - 13 september 2011 08:17

Sitter i bussen med hela klassen och typ massa andra på väg till Borås.. I pissregn, jippi

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards