beckaasblogg

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av beckaasblogg - 11 oktober 2011 21:45

  tränade för amanda idag, gick suuper bra, älskar dig bilbo ! 



btw, snäääälla stäng av ljudet skratten är inte OKEJ ! 

/becka

Av beckaasblogg - 11 oktober 2011 07:14

JUSTIN BIEBER SKA SLÄPPA ETT JULALBUM !!!!!!

KOMMER BLI DEN BÄSTA JULEN EVER !! KOMMER BARA RYSA HELA DAGARNA LÅNGA OCH LYSSNA PÅ JUSTINS JULMUSIK TILL NÄSTA JUL OXÅ, KOMMER ALDRIG SLUTE GRYYYYYYYYMT 

PUSS PÅ DIG JUSTIN !!!!!!!


Av beckaasblogg - 11 oktober 2011 06:44

pallar verkligen inte dra till skolan idag..... har typ sjukt ont i halsen och as trött.....

menmen, ändrade precis lite vid rubrikerna !


bloggplatsen håller ju på att ändra om lite och få mer funktioner, så de är ju jätte bra, då får vi ju oxå hoppas att bloggen blir bättre.. eller hur? ;)


har spanska läxa idag, så får plugga lite nu, tjao 

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards