beckaasblogg

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av beckaasblogg - 31 oktober 2011 22:09

/becka

Av beckaasblogg - 31 oktober 2011 19:50

Besöksrekord på bloggen nu ! göttans, och sista dagen i oktober oxå ! 

ny månad nya minnen nya problem som man brukar säga ju ! 

men jag ser fram i mot månaden, vet inte varför men känner på mig att den kommer bli bra ! 




btw, kanske blir att lisa sover här idag, men vi får se hur de blir med de, annars har jag inget speciellt för mig ikväll förutom att lämna ut godis till alla monster som knackar på dörren  ! ;)

<3

/becka

Av beckaasblogg - 31 oktober 2011 16:35

halloween nu då !!

gött, tror att jag och lisa går ut och skrämmer folk sen ! hihihi busigt va ?

ska se om vi får med oss några mer ! ;)

men nu ska jag ut till stallet och rida och göra de andra såklart, men vi får se hur mycke tid de blir över sen !

OCH de är ju första dagen på höstlovet !! GÖÖÖÖÖÖTTANS VÄRRE !! såå jäkla skönt !

men nu ska jag dra, hörs later on !

 

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards