beckaasblogg

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av beckaasblogg - 16 juni 2011 09:59

Hej alla, kom hem väldigt sent igår, det blev en väldigt lång dag på liseberg o jag var tvungen att gå och lägga mig tidigt för att ska upp tidigt idag för att jag ska städa -.-

nä, men ja ska städa för att jag ska ha en liten mysig filmkväll med cattis, filip, alexander och todd ! :)

ska kolla på skräckfilm !!! xd

som jag dock ÄLSKAR!, men vi får väll se vad dom andra säger !

jag kom inte riktigt ihåg vad dom hette med det va ngt med case 39, och sen typ teritory lr ngt, såg på halva teritory igår, kunde inte berga mej !

men de ska bli fett nice ikväll iallafall !

/becka 

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards