beckaasblogg

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av beckaasblogg - 30 juni 2011 21:27

Av beckaasblogg - 30 juni 2011 18:58

Halloj, sitter i bilen på väg hem från stallet, har som sagt hopptränat idag.Bilbo va jätte duktig, han hade nog oxå längtat till att hoppa !Vi tränade omhoppning, det är ju bra så att han är i fin form till varbergshoppet !!Längtar verkligen! Men man får ta en sak i taget! Nästa sköjjiga sak är ju falstebo horseshow de aka bli fett nice asso ! Nä, ny ska jag fortsatta lyssna på littlebad med David guetta, tjao!

Av beckaasblogg - 30 juni 2011 13:33

Tjao, sitter här på morsans jobb, är på ett dagis och barnen är ju bara för sköna.Men nu smet jag iväg för att blogga och trycka i mig en panpizza, ( så nyttig som man är ) sen blir det att åka hem klockan 2 om tjugo minuter, o dra till stallet direkt !Ska hoppträna idag, pfft, de har jag typ längtat efter i förra månader efter han blev skadad, men man måste ju vara i form.

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards