beckaasblogg

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av beckaasblogg - 20 juli 2011 21:14

                                 

  de var fler bilder men dom blev för fail, så  ni får nöja er ! ;)

Av beckaasblogg - 20 juli 2011 20:50

Det är ju mycket som har hänt medans jag har varit borta !

en sak är ju landet med lisa !

här kommer några bilder från när vi var på strandet  


                               ... vissa blider blev lite fail jag vet....   

Av beckaasblogg - 20 juli 2011 20:05

Hej förlåt att jag inte har uppdaterat !!!

har inte haft tid, men nu ska jag lägga all min tid till er !

fast de hade varit ännu roligare om ni kommenterade mer !

Men nuuuu är de dags för bloggning !

Imorgon bär det av till varberg och hoppar varbergshoppet ngn ma ser? ska såklart försöka blogga, men om inte blir det mobilbloggning som gäller !!

asso sheeiit va mkt man fick packa då!

va i stallet HELA dagen idag och fixade allt, för det blir nog att gå upp ganska tidigt kanske vid 6 lr ngt :S

så duktiga Rebecka har: Packat ALLA sakerna i sadelskåpet, tvättat bilbo, ridit bilbo, putsat alla sakerna, och så gjorde jag en checklista på allt jag skulle ha med mig, 

och den va lång ! och sen så gjorde jag ju oxå massa mat och mockade, för hästen kan ju inte vara utan mat i 3 dagar lr ? ;)

 

Men iaf, nu när jag är igång med att blogga igen tänkte jag att om jag får tillräckligt med kommentarer så blir de nog frågestund på bloggen som sen kanske slutar med ett fint videoinlägg till svar, rätt nice lr ? 

om det blir för många frågor så väljer jag ut dom jag tycker låter bra att svara på, men de ska nog inte vara ngt problem...

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards