beckaasblogg

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av beckaasblogg - 28 juli 2011 23:17

... men nu får vi hoppas att den headern duger för lilla rebecka ett TAG iaf !

 

Av beckaasblogg - 28 juli 2011 22:14

har precis kollat på filmen wildchild ! 

asso älskar den !!

jag börjar känna att jag typ NÖRDAR filmer just nu ! älskar att sitta och mysa framför teven ! men nu är den slut :/

tkr ni ska kolla den!

idag har jag badat med lisa och nicole och tha company, jättekul !

sen åkte vi och sprang i herkuless, inte så långt, men man måste ju ta dt försiktigt.....

säger vi.

vi sprang 2,5 km först sen typ 20 sit-ups sen sprang vi intervaller upp för världens brantaste backe några gånger,och sen 20 sit.ups igen....

sjukt varmt va dt, tog ett topp i sjön sen ;)

   btw, kanske gör om headern igen....<3

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards