beckaasblogg

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av beckaasblogg - 1 februari 2012 21:55

är hemma nu och kollar på mammor och minimodeller! 

lite blandade känslor med dedär !

asså så små barn ( typ 7-10 år) måste ju få vara barn och kanske inte bli sminkade som 14 åringar varje dag eller att det är mammornas dröm att barnen ska bli modeller eller att sminka sej mycket och så ! 

inte för att jag tycker att det är fel att sminka sej, absolut inte ! 

men jag sminkade mej iaf inte när jag va i den åldern ! 

Aja, de är olika från person till person, ni förstår nog vad jag menar, men jag är riktigt avundsjuk på deras modell jobb, eftersom det är en av mina största drömmar att bli modell bland annat, haha !


iaf så känns det som att det har vart en aaas lång dag !

upp tidigt till skolan, sluta klockan 3, hem, fixa mat, åka till stalllet, rida och allt, komma hem och käka, och nu sitter man här i sängen med skärmen framför sej !


hörs!

/becka     

Av beckaasblogg - 1 februari 2012 16:44

/becka

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards