beckaasblogg

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av beckaasblogg - 6 februari 2012 21:27

slänger mig in i duschen och tar en riktig långdusch ! 

time for yourself ! 


sen blir det nana, hörs imon !

 

/becka  

Av beckaasblogg - 6 februari 2012 12:49

Jag fick en fråga om jag tycket att jag är ful utan smink ?!?


Jag sminkar mig inte alls mycket faktiskt, och när jag väl gör det, gör jag det för att jag tycker att det är kul ! ;)

Jag kan gå osminkad till skolan, eller överallt.


Jag tycker att det är kul att se en förändring och ett resultat.

Att kunna exsprimentera med sitt utseende, tycket jag är sjukt kul!


Men tillbaka till frågan!

Jag kan inte säga att jag blir snyggare med smink, men frågan är till er.

Vad tycker ni ? ofixad eller fixad ?

för mig spelar det ingen roll.



OFIXAD?

     

eller.


FIXAD

     

lite kul och veta vad ni tycker så kommentera, för ni vet ju redan vad jag tycker ;)


/becka

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards