beckaasblogg

Alla inlägg den 18 april 2011

Av beckaasblogg - 18 april 2011 21:10

hejsan alla bloggare, nu har jag kommit hem från bilbo :d

jag tog en lite runda på galoppbanan och skogen med wilma för att han va lite tjock i benen :(



ååhh, vad jag längtar till i morgon eller övermorgon efter som fölet kommer då på stallet, såååå gulligt, tror att det blir en hingst ! :) (kille)


pusshaj!<3

Av beckaasblogg - 18 april 2011 13:42

hejsan alla bloggläsare !

idag har jag varit med cattis och haft det chill, ...igen :)

kom precis upp till mitt rum till datan efter att ha lagat mat till min bror och hans kompis ( pytt i panna xD) det blev inte så lyckat men gott ;).

sen ska man till stallet till världens bästa häst Bilbo, tror att det blir en uteritt i det härliga vädret !!

sen kommer man hem och har det chill och kollar på ''mamma byter bo'' ;D.


skriver ett inlägg sen om hur det har gått när jag red :)


tjadå :))


PS. bilden är på min älskade fjärill som betyder allt för mej, det är det BÄSTA smycket !   

Av beckaasblogg - 18 april 2011 11:56

jag tänkte visa er en låt som jag tycker är såååå jäkla bra, den passar till allt !

kommentera om vad du tykcer om den !

Av beckaasblogg - 18 april 2011 11:53

Av beckaasblogg - 18 april 2011 11:31

Kommentera om vad ni tkr att jag ska ändra på bloggen, snälla hjälp !! <3

(L)

Av beckaasblogg - 18 april 2011 11:20

     

  Jag vet, bilderna blev inte så bra men Älskar er ändå tjejer, dagen va bäst !!


älskar dej Jusitn bieber !!

Av beckaasblogg - 18 april 2011 11:18

Tjeeenare, här kommer lite bilder på mej cattis och lisa när vi kollade på NEVER SEY NEVER 3D  <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards