beckaasblogg

Alla inlägg den 24 april 2011

Av beckaasblogg - 24 april 2011 22:06

tjaao alla bloggläsare, idag har jag varit med cattis och lisa i stort sett hela dagen, och vi har BADAT i en SJÖ haha otroligt ! 

sen åkte man till stallet och red på silver och bilbo :))

efter det kom man hem och åkte och BADADE igen xD

jag är inte (klok)

I morgon blir det att gå upp TIDIGT ! lr aa klockan 7 :) för att man ska träna klockan halv nio :o 

sen ska man hänga med lisa och kolla på ruggby ( stavning ) sen vettefan vad man ska göra, blir nog rätt så chill ! 

kanske inte kommer kunna uppdatera i morgon ( tänkte ta en liten springrunda oxå )

Men jag får se vad jag hinner ! <3


( uppdaterar bara om det har hänt ngt speciellt ) 



tjaaooodå :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards