beckaasblogg

Alla inlägg den 22 april 2011

Av beckaasblogg - 22 april 2011 10:37

Asso nu får jag snart damp, har typ gått och väntat på att fölet ska komma i ett år ! 

det skulle ju typ komma för två dagar sen ( ja vet, jag låter desperat ) men seriöst ! 

de kommer vara såååå gulligt :D !! 

men om det inte har kommit inatt så kommer det nog nästa natt :s xD 

( på påskafton )

tror att de kommer bli en hingst  ( asso en kille ) 


nää, nu får jag rycka upp mej, nu få ja allt gå och göra mej i ordning, tjjadå :D<3

C:

Av beckaasblogg - 22 april 2011 10:29

tjaoo, sry att jag inte har hört av mej på ett tag, men hjar haft fullt upp :)


vaknade 8 20 :OOOO


åkte in till 421 och handlade xD 


men det va tyvärr inte så mkt butiker som var öppna efersom att det är långfedag ;)


IMORGON ÄR DET POSKAFTON :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) 


och mamma fyller år, grattis mamma.


längtar efter allt godis i påskäggen :o

( kommer nog ta slut efter en dag)


Idag blir det att vara med Lisa sötnowsen och sen åka till stallet och ha d chill :D

pluss att i mogon öppnar LISSEBERG !!! 


... uppdaterar i kväll om dagen och lite till :D

tjaoo ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards