beckaasblogg

Alla inlägg under juni 2011

...

Av beckaasblogg - 15 juni 2011 10:03

  hejhej, har haftmkt att tänka på igår, va hos veterinären med bilbo, men som tur var var det inte ngt stort, han fice en behandling och så får vi hoppas att det ska gå över nu !

idag ska jag till lisseberg med tintin och clara, ska bli fett nice !

uppdaterar senare ikväll tror ja ... <3


/becka (:

Av beckaasblogg - 13 juni 2011 09:37

heej alla bloggläsare ! 

 sitter här och lyssnar på en tjej som är otroligt grym på att sjunga !!

är verkligen avensjuk ! :/

men aja, satt här i en lång stund och planerade min födelsedagsfest !

men nu är det klart tror jag, hoppas att det går som dt ska !, men de kommer nog bli kul iaf, och de är väll huvudsaken lr ?

Btw, har inte laggt upp så mkt på bloggen på dt sista eftersom att det har inte funnits ngn tid till det, jag har ju ett liv utanför bloggen oxå. 

Igår märkte jag och mamma att Bilbo var jätte halv :( 

Vi tror att det beror på hans '' hakningar'' så vi ska nog ringa veterinär och kolla upp det, man vill ju absolut inte att han ska ha ont ! 

Tänk vad bra allt skulle varit om djur kunde prata ! så skulle man veta vad som besvärade dom snabbare och kunna åtgärda de snabbare, de är en önskan som aldrig kommer kunna upplevas :/

Skulle ju hoppa min första L :A på bilbo på lördag, men jag vill ju inte göra dt om bilbo ska ha ont ! Så vi får hoppas att det bara va att han var stel eller att han hade strekt sig i hagen igår, för dom spranag väldigt mkt när vi släppte ut silver, som dessutom kom 2:a på tävlingen igår ! 

Idag blir d att lämna dom sista inbjudningarna till torsdag och kanska vara md ngn kompis :)

sen ska jag ju till stallet och se till älskade bilbo oxå! 

Men jag har en känsla av att han kommer bli bra snabbt och att det inte var så mkt ! 



ha d bra alla, så kanske jag lägger ut ett inlägg ikväll, :)


/becka 

Av beckaasblogg - 11 juni 2011 10:26

  tjäännaa, har haft ett litet upphåll på bloggen, har känt att jag inte riktigt har hunnit med det dessa dagarna !

men iaf, nu är dt entligen SOMMARLOV ! såå härligt att bara kunna göra vad man vill på morgonrna !

sen igår hade jag balansträning på bilbo barbacka, de va AS kul, bilbo som är väldensbästa häst !

sen idag blir det att sova hos Nicole, för att mamma ska ut till stan med en kompis hela kvällen och pappa ska ha fest ! :/

men vem skulle inte vilja sova över med världens undrebaraste Nicole !

Men innan de blir det stallet och rida ut på bilbo en långritt ! <3

efter stallet ska jag kanske vara med lisa, olivia, och elin ;) sen nicole då somsagt !<3

igår va jag med albin, erik och cattis, alltid lika roligt att vara med er ! 


så, som ni fattar så har detta varit en toppenvecka !

ps, älska wallander !!!!   

Av beckaasblogg - 5 juni 2011 10:35

tjaaoo, idag fyller jag år, och idag blir de lite fika med släckten och öppna paket på dagen och sen blir de att gå på pelikandagen med kompisar :)

här kommer lite bilder på vad jag fick, men pallar inte lägga ut allt ;)           bild 1, rosa roser som hårspänne ;)  

  bild 2, vita shorts 

  bild 3, randig topp, super fin !!

  bild 4, iphone ;)

  bild 5, iphone skal, rosa döskalle med bling blign '' blink''


ps, har fått mkt mer kläder och smink men palla inte visa ALLT !

älskar er mamma och pappa !<3

Av beckaasblogg - 3 juni 2011 11:37

  cha, nu drar man till stallet och rider ut en barbackarunda med frida,!<3

Av beckaasblogg - 3 juni 2011 11:37

  cha, nu drar man till stallet och rider ut en barbackarunda med frida,!<3

Av beckaasblogg - 3 juni 2011 09:14

tjao, idag har jag typ INGET  att göra!

lr förutom stallet då, fönderar på om jag ska dit lite tidigare idag !

släppte ju hästarna på sommarbete igår efter tävlingen ;)

fatta hur glada dom blev!

så nu et tag kommer det gå väldigt snabbt på stallet och vi slipper mocka och sånt utan får mkt mer tid åt världens sötaste häst!

Tror att jag ska ta en uteritt med Frida idag, de kan han nog behöva efter så duktig som han var igår !

och i morgon blir de nog oxå en uteritt på morgonen för på resten av dagen blir det att åka till lisseberg med Lisa, ska bli så kul !

sen äre bara att komma hem och sova och sen är det ju ens födelsedag på söndag:)

veckan/ dagarna kan ju inte bli roligare :


Torsdag, Ledig och tävling som gick super !

Fredag, Ledig och bara chill på stallet med Frida

Lördag, Helg, Härlig uteritt på morgonen, sen lisseberg med lisa hela dagen !

Söndag, Helg, Födelsedag och träffa kompisar !

Måndag, Ledig, chilla på stallet och kompisar ( tror jag )

Tisdag, Skolan, städdag :/ 

Onsdag, SKOLAVSLUTNING ! 



Resten av dagarna i sommar :



L





O




V










!  / Skit i bilden :/

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards