beckaasblogg

Alla inlägg under juni 2011

Av beckaasblogg - 2 juni 2011 22:30


Fick en placering i nygårid idag, trea ;)<3

( de va tränghoppning för dom som undrar ) :)<3
bilbo är bäst ! 





ps. ja sa att de skulle bli ett kort inlägg !<3  

Av beckaasblogg - 2 juni 2011 05:30

idag ska jag åka till nygård på fältävlan !!! <3

ska bli as kul, kommer inte hinna uppdatera under dagen framöver, kanske blir ett kort inlägg i kväll, men nu ska jag åka, klockan HALV 6  :oo till stallet och fixa bilbo och silver sen lasta dom och åka iväg senast kvart i 7 :S<3


/Becka

Av beckaasblogg - 1 juni 2011 21:14

sprang glasbergsloppet idag.....
gick inte som föväntat :/


sprang typ upp för första backen, och fick så jävla mkt håll asso !
sen hade jag detr as mkt, sen typ fick jag håll över hela magen !
sen typ i näst sista backen tappade jag andan och kunde inte andas :ooo
så typ dog :/


Nä, men jag spydde typ nästan, det blev en andra plats, men hade hoppats på en första ! :/aja hejdå 


/ becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards