beckaasblogg

Alla inlägg under juli 2011

Av beckaasblogg - 26 juli 2011 20:06

asso sitter och koller på sminvideos, såå nolifer så de bah går, så ska sluta med de nu, kankse blir att dra till nicole sen, vi får se hur dt blir..  btw, var tog sommaren vägen ?!

Av beckaasblogg - 26 juli 2011 19:18

   mera bilder kommer senare

Nicole Zackrisson stolt fotograf :p

ska gå in på equipe och kolla om bilderna från tävlingen har kommit in än..

isf, lägger jag upp dom sen :DDD

/becka

Av beckaasblogg - 25 juli 2011 18:21

  sitter och lyssnar på born to be sombody med justin bieber, funderar på om jag ska spela in när jag sjunger den..

och sen KANSKE lägga upp den på bloggen, men vet inte riktigt, kommer säkert suga ! 

men vi får väll se...

iaf, kom precis hem från att ha kollat på tapeter till rummet, hittade 3 sjukt fina tapeter !

tänkte ta kort på dom och fråga er vad ni tycker, har total beslutsångest just nu.

/ becka

Av beckaasblogg - 25 juli 2011 11:50

asso har typ suttit i flera timmar sammanlagt med att försöka få ihop den j*vla filmen ! :@

ngn som har ngt annat förslag än youtube och Imovei ? :s

asso suger verkligen på sånt ! 

men vi får la hoppas att det blir kul i skutändan ! <3

btw, tänkte att jag ska börja med gästbloggning !

men de återkommer senare !

/becka  

Av beckaasblogg - 24 juli 2011 21:11

nu blire mys med godis och filmen The Back Up Plan :DD

*Rebecka gilla *




OCH COLA GLÖMDE JA JU !

/becka

Av beckaasblogg - 24 juli 2011 13:05

åå asso är såå trött nu, har sovit hos lisa inatt, sen nu på morgonen så gjorde vi en film !

vi ska bah regigera den lite och sen är den klar att läggas upp, ;)

'/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards