beckaasblogg

Alla inlägg under juli 2011

Av beckaasblogg - 23 juli 2011 19:37

HEMMA  !!

från en fantastik helg !

det har gått super, ingen placering, men vad gör det, hoppade ju final idag, den gick i L:A +5 och jag fick 2 rivningar i grundomgången, och det var ju min och bilbos första LA och + 5 !

jag är iaf väldigt nöjd för att man har världens bästa häst !! 

är skit trött nu  blir nog att gå och lägga sig tidigt idag !

filmen kommer som sagt upp när den är ute på youtube !


:/ becka !








Av beckaasblogg - 23 juli 2011 08:19

  FINAL IDAG, därför bjuder jag på bilden, skriver om resultat i ett mobilinlägg senare, FINAL HERE I COME !!!! 

Av beckaasblogg - 22 juli 2011 21:17

1 ner i L:An men är jätte nöjd !! 

iaf nöjd för att jag kom till final !

finalen hoppas i morgon en L:A +5, vi får hoppas att det går bra !! 

ska satsa på en felfri runda iaf !


btw, jag sa ju att mamma skulle filma idag men anna filmade ist ! 

hon lovade att lägga upp filmen på youtube !

så när det är upplagd där kommer den ut på bloggen oxå !<3

       <3

Av beckaasblogg - 22 juli 2011 10:21

Andra dagen i Varberg !Har regnat HELA natten och nu på morgonen, kul när man hoppar på gräs -.-Men nu har de varit uppehåll i ett tag :)Vi går hoppas att det håller sig ! Iaf tills jag hoppar så att dr inte blir så upptrampat !Mamma har lovat att filma lite idag, iaf på fram hoppningen, jag ska förSöka få henne att filma även på banan ! Så den kommer ut på bloggen ikväll ngn gång ;)/ becka

Av beckaasblogg - 21 juli 2011 20:41

BLOGGNING 

nu ska jag skriva lite om varför jag bloggar och vad mitt motto och tema handlar om.

jag bloggar för att jag vill ha något att få ut min dag på, jag skriver om min häst och vad som händer, jag försöker skriva om min häst och mitt hästliv eftersom att det är det mitt motto handlar om. det som jag försöker få ut i min blogg och med mitt motto, är att jag ska försöka väcka intressen och att det ska vara roligt att läsa min blogg. Vid detta inlägg skulle jag gärna vilja veta vad ni vill att jag ska skriva om mer ! det skulle vara mycket lättare att blogga om jag vet att ni gillar det, 
så kommentera min blogg och följ den, jag sa försöka göra så just
du har kul genom att läsa den, och blir sugen på att läsa den varje dag.  


























Av beckaasblogg - 21 juli 2011 18:32

Nu är en klass avklarad !Det gick jättebra, blev 0 i men kom en plats utanför placering:/Om jag är felfri i L :A n i morgon så är jag redo för final !! Nu blev de ju ett kort mobilinägg men jag ska försöka sätta mig vid datorn när jag kommer hem och blogga ordentligt ! ;D / becka

Av beckaasblogg - 21 juli 2011 10:46

sitter i bilen på väg till varberg !! 

klart att jag har med mig datorn, men det är ganska svårt att övertala mamma att filma en klass, men jag ska försöka !! 

bild kommer senare,



/beckaa   

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards