beckaasblogg

Alla inlägg under oktober 2011

<3

Av beckaasblogg - 27 oktober 2011 07:14

Va inte glad för att många vill ha dig, billiga varor har många köpare... Kriga istället för den rätta och gör allt för dem du älskar.

/becka

Av beckaasblogg - 26 oktober 2011 21:05

  en av dem blev suddig, men jaja, filmen på danne kommer imon !

/becka

Av beckaasblogg - 26 oktober 2011 16:23

Kommer lägga upp massa filmer ikväll, blandannat sminkade jag daniel i skolan idag, så de kommer de en film på oxå, och hoppträningen då !Men nu ska jag rida, hejdå !/becka

Av beckaasblogg - 25 oktober 2011 21:08

har saker att göra, men filmerna på hoppträningen kommer imorogn, men alllt gick jätte bra !!! 

/becka            

/becka  

Av beckaasblogg - 25 oktober 2011 17:02

Sitter i bilen på väg till stallet, ska träna för Amanda idag, är verkligen jätte sugen på att hoppa ! Mamma filmar så de kommer upp kväll eller i morgon ! Ska bli sjukt kui faktiskt, bilbo jag du krånglat lite de sista, så vi får se hur de går idag ! Idag har de varit skola om vanligt, fick reda på att jag har ett oförberätt spanskaprov, -.- pallar verkligen inte, men men. Imorgon är en riktigt seeeg dag, slutar tre, men de är ju skönt att de är höstlig nästa vecka GÖTT, ngt speciellt nu ska göra ? ;)Jag ska nog bara vara hemm och chilla! Men vi hörs ikväll, / becka

Av beckaasblogg - 24 oktober 2011 19:10

nothing to do you know..  så jag bloggar lite, kom precis hem från stallet, bilbo vilade idag så kom hem as tifigt idag....

haha brukar typ alltid komma hem vi 8 halv nio, och då får man ty stressa för att hinna duscha, tve, äta och datorn ! 

men nu kan jag ju göra allt hur segt som helt, SKÖNT !

är aaaas sugen på ngn sött och gott... som vanligt, haha  !

men snart ska jag äta en go köttbullemacka enna, haha, btw när jag skriver ''enna'' hah har typ snackat överdrivet göteborska hela dagen idag, verkligen äääälskar de, skånska och göteborska LOVELY !<3

spanska prov imorogn och engelska prov på onsda, så är en del plugg oxå!

       

haha lite egopics! 

/becka

Av beckaasblogg - 24 oktober 2011 16:50

drar till stallet nu, hejdå !<3

/becka

Av beckaasblogg - 24 oktober 2011 07:07

ååååå, nu är de sista veckan innan höstlovet som kommer bli mycket bilder och mycket chill, så nu är de vara att tagga ! sitter och fixar de sista, men glömde min tandborste och massa annnat hemma hos lisa så de bli att jag går till henne tidigare idag, men nu ska jag öta frukost och så så hörs vi efter skolan, puss !<3

/becka

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards