beckaasblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av beckaasblogg - 23 oktober 2011 21:15

heeeeeeeeeeej, förlåtförlåtförlåt, för dåålig bloggning, känns som att jag inte har bloggat ordentligt på länge, men jag har haft sjuukt mycket att göra, fest, stallet, plugg, sovt hos lisa mm, men nui ska jag skärpa mig, btw, nu har bloggplatsen gjort min blogg bredare så måste fixa min header bredare oxå, så de får vi fixa !

sitter och lyssnar på

gryymt bra låt, http://www.youtube.com/watch?v=BRjJN8JLDdM 

men idag har jag vart med lisa och vart på stallet, och nu kollar jag på massa bloggar, och pluggar -.-

åå hatar att plugga serriöst !

men ikväll /imorgon kommer jag göra en ny omröstning och gå igenom förra... men de blir nog imorgon !<3

och imorogn är de en seeeeeg dag, slutar 3 och så, men sen drar jag till stallet, fast kommer så klar klämma in några inlägg mellan allt !

nu ska jag fortsätta plugga och ni får ha de så bra, love ya !

/becka


Av beckaasblogg - 22 oktober 2011 21:43


 
 
  man kanske inte fattar så mkt, men tvär kul va de iaf! 

/becka

Av beckaasblogg - 22 oktober 2011 20:26

                                först in till stan med lisa och köpa present till julia och kolla affärer !<3

men nuuuu börjar festen !!!

             sen blev de mat !! 

haha hon kom in med GRÖN pasta som typ va sönder kokad, haha man bah, jaha.......

       och solin bah, har du ingen ketshup ?

- julia går ut i köket och hämtar CHOCKLADSÅS ?!?!

man bah what ?!

men sen så kom hon in i detta !

       sen va de natti natti sent ! 

/becka 

Av beckaasblogg - 22 oktober 2011 13:51

har vart jääääätte roligt ! 

nu ska jag lägga all min tid på att ladda upp bilderna, men första ska jag bara skriva lite vad vi gjorde ! 

först när vi kom fick vi bål och tillbhör och bah chilla lite, sen öppnade hon paketen (kommer film på de)

sen gick vi och hade 5-kamp de va aaas kul, men vissa saker va tvääär läskiga, som en sak som vi skulle göra va att en och en skulle gå till garaget med ögonbindel och man fick INTE veta vad man skulle göra för ens man var där, och då skulle man lete efter en liten sak i 4 hinkar med ÄKLIGA saker i, i den första va de, mjöl mjölk och flingor om typ hade korvat sig, aaaaas äckliigt !! 

och så va de typ gröt i en, aa, iaf AASSSS ÄCKLIGT !


men jag hinner inte lägga upp bilderna på bloggen nu, men jag har ju hela kvällen och natten på mig att lägga in dom !<3

/becka

Av beckaasblogg - 21 oktober 2011 07:11

besöksrekord på bloggen, grymma är ni !!!!!!!!!!

får som en pusch att skriva till er !!

men nu ska ja till skolan skriver mer där, hejdå !!<3

/becka

Av beckaasblogg - 20 oktober 2011 21:21

/becka  

Av beckaasblogg - 20 oktober 2011 14:59

åå, börjar bli riktigt trött på bloggplatsen, den typ dampar hela tiden, och ni som undrar varför ni inte kan se klippen jag har lagt upp, så är de därför!


just nu sitter jag med en klump i magen, men de finns ändå ngt bra där !

ska snart åka och köpa present till julia som ska ha haloweenfest imorron, kommer sova där och ha allmält nice, kommer ta bilder som kommer komma upp på bloggen sen !

och jag kommer inte skriva vad jag ska köpa, för hon kanske läser detta inlägget, men ni får veta efter ( asså på lördag) 

Och sen efter vi har handlat de så drar jag till stallet och rider ut, men vi hörs nog mer ikväll, ha de bra


puuuuss

/becka  

Presentation

hej alla bloggläsare, hoppas ni gillar min blogg, i bloggen skriver jag lite om mitt liv och om mina fantastiska hästar !

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du att jag ska göra på bloggen mer?
 bloggsa om mina hästar?
 blogga dagens outfit?
 visa sminktips :s?
 blogga om mitt liv?
 blogga om dagen?
 blogga om musik?
 blogga om mig ?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

tävlingar

tävlingar

I morgon bär det av till varberg !!! 

bloggar om resultat senare, ska försöka uppdatera en film med ;)

gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards